دوشنبه 11 تیر 1403

سه مدال برای پاراتیروکمان ایران در مسابقات جمهوری چک

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
سه مدال برای پاراتیروکمان ایران در مسابقات جمهوری چک

ملی پوشان پاراتیروکمان کشورمان در مسابقات بین المللی جمهوری چک موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های پاراتیروکمان بین المللی جمهوری چک، امروز ملی پوشان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز مسابقات شدند که نتایج آن به شرح زیر است:

در ماده تیمی کامپوند آقایان، تیم کشورمان متشکل از سینا منشازاده و هادی نوری در مرحله فینال با نتیجه مقتدرانه 156 بر 149، تیم هند را شکست داد و عنوان قهرمانی مسابقات و مدال طلا را از آن خود کرد.

در ماده میکس کامپوند، تیم کشورمان متشکل از فاطمه همتی و هادی نوری در مرحله فینال برابر تیم چین 151 بر 148 نتیجه را واگذار کرد و با ایستادن در جایگاه دوم موفق به کسب مدال نقره شد.

در ماده میکس ریکرو، تیم کشورمان متشکل از غلامرضا رحیمی و سمیه رحیمی در مرحله رده بندی برابر تیم چین 5 بر 3 شکست داد و موفق به کسب مدال برنز شد.

در ماده تیمی کامپوند بانوان، تیم کشورمان متشکل از فاطمه همتی و فرزانه عسگری از در مرحله رده بندی با اختلاف نزدیک 150 بر 146 نتیجه را برابر تیم چین واگذار کرد و در جایگاه چهارم ایستاد.

در ماده تیمی ریکرو بانوان، تیم کشورمان متشکل از سمیه رحیمی و مرضیه تفضلی در مرحله رده بندی در تیر طلایی با اختلاف نزدیک 5 بر 4 نتیجه را برابر تیم آمریکا واگذار کرد و در جایگاه چهارم ایستاد.

در ماده تیمی ریکرو آقایان، تیم کشورمان متشکل از غلامرضا رحیمی و محمدرضا عرب عامری در مرحله رده بندی برابر تیم هند در تیر طلایی با اختلاف نزدیک 19 بر 18 نتیجه را واگذار کرد و در رده چهارم ایستاد.

در آخرین رقابت های جهانی پیش از پارالمپیک توکیو تیم ایران موفق به کسب یک مدال نقره و یک نشان برنز شده بود.