یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیکاووس سعیدی درباره نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، انتخاب خبرگان ورزشی و حواشی ایجاد شده در این خصوص اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید: *رئیس کمیته ملی المپیک 2 برابر افراد مورد نیاز را برای انتخاب 5 خبره ورزش معرفی کرد که پس از 4 ساعت بحث و گفت‌وگو اعضای هیات اجرایی براساس آراء اکثریت 5 خبره را معرفی کردند. *مجید شایسته، مجید کیهانی،...

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

خبر کشف بازمانده شهر تاریخی ناتونیا در اقلیم کردستان عراقِ امروز در دوره اشکانیان بهانه‌ای است تا از زبان متخصص آن دوره بیشتر درباره اشکانیان بدانیم.

وب‌گاه عصر ایران

فرزانه سهیل: در منزل ما دعوا وجود ندارد. ما با همین تن صدای پایین با هم بحث می‌کنیم، آرام و منطقی با هم صحبت می‌کنیم. آخرین اختلاف ما که البته نمی‌توان نامش را دعوا گذاشت نیز بر سر یک پروژه اقتصادی بود. من می‌خواستم انجام بدهیم و با منطق آقافیروز جور درنمی‌آمد!

وب‌گاه مشرق نیوز

کانون چوگان البرز با پیروزی بر رقبای خود، قهرمان جام شهید سلیمانی شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم کانون چوگان البرز در جایگاه نخست رقابت‌های جام شهید حاج قاسم سلیمانی ایستاد.

خبرگزاری مهر

تیم کانون چوگان البرز در جایگاه نخست رقابت‌های جام شهید حاج قاسم سلیمانی ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

کانون چوگان البرز در جایگاه نخست رقابت‌های جام شهید سلیمانی ایستاد.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری دانا

تیم کانون چوگان البرز قهرمان مسابقات جام شهید سلیمانی شد.

خبرگزاری مهر

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری دوره کاردانی ناپیوسته حرفه‌ای مربیگری پایه سوارکاری در این دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری دوره کاردانی ناپیوسته حرفه‌ای مربیگری پایه سوارکاری در این دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری دانا

روز نخست چوگان جام شهید سلیمانی با پیروزی کانون چوگان و نزاجا خاتمه یافت.