یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری دانا

زهرا کشتمند گفت: به شکرانه برداشت محصول گندم جشن خرمن در دو بخش کوزران و ماهیدشت برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

بیش از سه هفته از برگزاری انتخابات پُرحاشیه فدراسیون سوارکاری می‌گذرد اما تا به امروز وزارت ورزش نه برای گزینه منتخب مجمع حکم ریاست صادر کرده و نه سرپرستی تعیین کرده است!

خبرگزاری مهر

حواشی اخیر پیرامون دو فدراسیون که خلاف جریانات مورد تایید وزارت ورزش بوده باعث حذف نام‌شان از فهرست مورد تایید این وزارتخانه برای انعقاد تفاهم‌نامه مالی سال جاری شده است.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هنگام گرفتن عکس یادگاری رهبران گروه هفت کشور صنعتی جهان موسوم به "جی هفت" در اجلاس اخیرشان در آلمان، نخست وزیر انگلیس به طعنه و کنایه گفت: "کت‌های خود را در بیاوریم یا نه؟"

وب‌گاه ورزش سه

نماینده مجلس از طرح تشویقی 315 میلیاردی برای کمک به فدراسیون‌های ورزشی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

پوتین: نمی‌دانم می‌خواستند لباس‌های بالاتنه شان را در بیاورند یا پایین‌تنه، اما در هرحال این تصویر چندش‌آور خواهد بود."

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور پوتین در جدیدترین اظهار نظر خود در واکنش به گوشه و کنایه آنها گفت: «شاید بخواهند لباس‌شان را تا کمر یا پایین‌تر از آن هم هم پایین بزنند، تصویر چندش‌آوری خواهد بود.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه‌دار و پیشکسوت سوارکاری کشورمان با بیان اینکه نژاد اسب ایرانی به دلیل واردکردن 3 هزار اسب توسط برخی افراد در حال منقرض شدن است، گفت: خانواده سوارکاری هم به‌جای اینکه همسو باشند در حال جدال با یکدیگر هستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون سوارکاری درخصوص آخرین وضعیت این مرکز مطالبی را بیان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اتفاقات اخیری که در ورزش رقم خورده بیشتر از هر مسئله‌ای بیانگر افت و تقلیل جایگاه وزارت ورزش در کشور است و اینکه این وزارتخانه از روزهای قدرت و صلابتش فاصله گرفته است.

خبرگزاری مهر

اتفاقات اخیری که در ورزش رقم خورده بیشتر از هر مسئله‌ای بیانگیر افت و تقلیل جایگاه وزارت ورزش در کشور است و اینکه این وزارتخانه از روزهای قدرت و صلابتش فاصله گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تعارض منافع باعث شده تا عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی در شرایطی که بیشترین بودجه توزیعی مجلس شورای اسلامی در اختیار این فدراسیون قرار گرفته نسبت به نحوه توزیع صورت گرفته از سوی مجلس معترض شود و تحت عنوان رییس فدراسیون بدنسازی از جمله امضا کنندگان نامه اعتراضی به قالیباف باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا به همراه دیگر سران گروه 7 طرح جدیدی را با نام تازه «مشارکت و سرمایه گذاری در زیرساخت‌های جهانی» راه‌اندازی کرده‌اند. آمریکا به تنهایی حدود 200 میلیارد دلار از این بودجه را قرار است تامین کند.