یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری دانا

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما در انتخابات نبودیم و این انتخابات را تأیید نمی‌کنیم؛ این انتخابات از نظر ما روال قانونی را طی نکرده.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که انتخابات فدراسیون سوارکاری مورد تأیید این وزارتخانه نیست.

خبرگزاری مهر

معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: شکایاتی از سوی دیگر کاندیدا مطرح بود به همین دلیل ما ازطریق رسانه ها نسبت به تعویق برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری اطلاع داده بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر ورزش گفت: انتخابات فدراسیون سوارکاری روال قانونی خود را طی نکرده و ما طبق قانون با آن برخورد خواهیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستورکار هفتگی مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری تسنیم

تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در دستورکار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد.

وب‌گاه ورزش سه

رییس فدراسیون جهانی انتخاب مسعود خلیلی یه عنوان ریاست فدراسیون سوارکاری را به او تبریک گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور در دستور کار مجلس قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

خبرگزاری مهر

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمد باقر قالیباف» آغاز شد و بررسی طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

اتفاقات پیرامون فدراسیون سوارکاری و انتخاباتش نشان داد که «وزارت ورزش» باوجودیکه متولی ورزش در کشور به حساب می‌آید اما از عظمت و درایت لازم برای مدیریت زیرمجموعه‌های خود برخوردار نیست.

وب‌گاه تابناک

جبهه‌گیری دو نهاد اصلی متولی ورزش ایران درست حین سفر یک مقام عالی‌رتبه ورزش قاره آسیا به تهران رخ داده است که می‌تواند اتفاقی هم نباشد! عیان شدن شکاف عمیق و دخالت بر سر انتخابات قریب الوقوع کمیته المپیک و داستان تکراری جنگ قدرت.

خبرگزاری تسنیم

دو اتفاق در یک روز، اختلافات وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را به صورت کاملاً علنی، آشکار کرد تا ورزش ایران با چالشی جدی مواجه شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اخبار حاشیه‌ای ورزش ایران و جهان را در بسته زیر مشاهده کنید.