یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - رییس کمیته ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری اخیر انتخابات فدراسیون سواکاری گفت: وزارت ورزش و جوانان هر چه سریع‌تر گزارشی در خصوص علت برگزاری مجمع بدون هماهنگی وزارتخانه و اعمال نکردن قانون به کمیسیون ارائه دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرزند ولیعهد انگلستان در یک مسابقه چوگان دچار آسیب دیدگی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران گفت: همزمان با هفته محیط زیست (16 تا 22 خرداد) 5 پروژه محیط زیستی در واحدهای صنعتی و خدماتی این شهرستان افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایران - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در واکنش به برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون سوارکاری در غیاب نماینده وزارت ورش و با وجود اعتراض 2 کاندیدا گفت: در محاکم قضایی طرح دعوی می‌کنیم و این اقدام بدعت نابجای در ورزش گذاشت.

خبرگزاری مهر

اگرچه انتخابات فدراسیون سوارکاری خلاف نظر وزارت ورزش برگزار شد اما وزیر ورزش ناچار به صدور حکم برای رئیس منتخب است در غیر این صورت کار به مراجع نظارتی و چه بسا بین‌المللی کشیده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: نایب رئیس مجلس نامه‌ای را به وزیر ورزش ارسال و درخواست کرد به دلیل تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری و بررسی برخی از شائبه‌ها، زمان برگزاری انتخابات به تعویق بیفتد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری را در دستور کار خود قرارداد.

خبرگزاری دانا

دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک گفت: برای انتخاب 2 خبره ورزشی بانوان اصلا روی شخص خاصی جلو نرفتیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره اختلاف با وزارت ورزش در انتخابات سوارکاری گفت: اختلافی وجود ندارد و ما در قلمرو اساسنامه حرکت می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک در قلمرو اساسنامه فدراسیون‌ها حرکت می‌کند و اصل همیشه بر روی وفاق حداکثری بین وزارت ورزش و کمیته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برخی از نژاد‌های اسب از محبوبیت خاصی در جهان برخوردار هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اخبار حاشیه‌ای ورزش ایران و جهان را در بسته زیر مشاهده کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما در انتخابات حضور نداشتیم و این انتخابات را تأیید نمی‌کنیم.