جمعه 31 فروردین 1403

سوریه

سوریه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس حزب «توحید عربی» درباره اهمیت پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی و نقش جبهه‌های پشتیبان مقاومت در غزه صحبت کرد.

وب‌گاه گسترش

امروز قیمت هر اونس طلا با افزایش 0.01 درصدی به 2383 دلار و 14 سنت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رییس‌جمهوری و رییس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی گفت: صرفا دستگاه‌های خدمت‌رسان اداری، در روز پنجشنبه تعطیل خواهند شد. معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی توضیحاتی درباره تعطیلات آخر هفته داد. به گزارش عرشه آنلاین، معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی گفت: صرفا دستگاه‌های خدمت‌رسان اداری، در روز پنجشنبه تعطیل خواهند شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

واکنش‌های اهالی فرهنگ و ادب به عملیات وعده صادق سپاه و شکست هیمنه رژیم صهیونیستی در این عملیات، ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر عراق در سخنانی انجام حمله پهپادی و یا موشکی از خاک این کشور به اراضی اشغالی همزمان با حمله جمهوری اسلامی ایران را تکذیب کرد.

وب‌گاه الف

ارتش زمانی که با انقلاب اسلامی همراه شد و به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفت، به یک ارتش انقلابی تبدیل شد و پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام راحل بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

«از خواهش تا غرش» روایتی از تلخ و شیرین پرونده موشکی ایران است. محسن رفیق‌دوست که در دهه شصت وزارت سپاه را برعهده داشت در خاطرات خود که در گنجینه تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ثبت و ضبط رسانده است به اولین گام‌های موشکی ایران اشاره می‌کند. منبع: مرکز اسناد انقلاب اسلامی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، قیمت طلا تغییر چندانی در معاملات روز چهارشنبه نداشته است. تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه تنش‌های خاورمیانه تاثیر احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی را خنثی کرده است. قیمت هر اونس طلا امروز با 0.01 درصد افزایش به 2383 دلار و 14 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، بیش از 1800 نفر از مدرسین دروس معارف اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشور در حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «ولقد زینا السماء الدنیا بمصابیح وجعلنا‌ها رجومًا للشیاطین وأعتدنا لهم عذاب السعیر» (سوره ملک، آیه 5) «ما...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ابطحی گفت: تمام دوازده موشک هایپرسونیک در عملیات وعده صادق به هدف اصابت کردند و حتی یک هایپرسونیک هم دچار مشکل نشد.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.01 درصد افزایش به 2383 دلار و 14 سنت رسید.