جمعه 30 شهریور 1403

سومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر به ایستگاه پایانی رسید

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
سومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر به ایستگاه پایانی رسید

اختتامیه سومین دوره نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران «رصتا» با حضور سعید مقیسه رئیس ساترا، محسن قائمی‌نسب قائم مقام ساترا، حمیدرضا نوابی دبیر نمایشگاه و سایر مسئولان، غرفه‌داران و اصحاب رسانه در سالن جلسات مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

رئیس ساترا به عنوان اولین سخنران از نمایشگاه «رصتا» به عنوان دورهمی تخصصی فعالان، نهاد‌های حاکمیتی، نهاد‌های صنفی، هنرمندان و عوامل مرتبط با این صنعت یاد کرد که در این چهار روز نمایشگاه به اهداف زیادی دست یافتند.

به گفته مقیسه، ما حتی در لحظه آخر نمایشگاه یکسری تفاهم‌نامه امضا و مجوز فعالیت پلتفرم‌ها را صادر کردیم. اگر مشکل جدی پیش نیاید از همین لحظه نوید شروع جشنواره «رصتا» در همین مکان و زمان در سال آینده را اعلام می‌کنم. از فردا صبح کار‌های نمایشگاه «رصتا» در سال آینده را آغاز می‌کنیم.

در ادامه بیانیه هیات داوران جشنواره «رصتا» قرائت شد، که به شرح ذیل است.

جشنواره «رصتا» با ایجاد انگیزه برای ارتباط بین رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران، فراهم آوردن زمینه پیشرفت رسانه‌ای، رقابت موثر برای ترویج محتوای سالم ایرانی - اسلامی و بهبود تعامل رسانه‌ای بین کاربر و تنظیم‌گر برگزار شد، که از برترین رسانه از منظر نظام جامع ارزیابی و رتبه‌بندی ساترا، بهترین پلتفرم از منظر رده‌بندی سنی، بهترین رسانه از منظر پایداری و گستردگی خدمات نوآورانه، بهترین رسانه از منظر استقرار سامانه رسیدگی به گزارش تخلفات و شکایات کاربران، برترین غرفه در نمایشگاه «رصتا» از منظر طراحی و ارائه خدمات به بازدیدکنندگان تقدیر به عمل می‌آید.

به ترتیب از رسانه‌های آپرا، رسانه پارس فیلم‌نت و عماریار تقدیر شد.

در حال تکمیل...