یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سوم خرداد مروج فرهنگ ایثار و شهادت است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
سوم خرداد مروج فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: روز سوم خرداد نماد ایثار و مقاومت و پیروزی ملت ایران به برکت ایمان و پیروی از ولایت و بکار گرفتن قوای خود برابر دشمن است.

به گزارش ایسنا، مرتضی انصاری‌فر یکشنبه در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با معاون و روسای ادارات فرهنگی و آموزشی و تعاون و امور اجتماعی بنیاد مرکزی توضیح داد: حماسه فتح خرمشهر یکی از پرافتخارترین موضوعات دوران دفاع مقدس است که با نصرت الهی، مقاومت در سایه وحدت و همدلی مردم، سپاه، ارتش و بسیج رقم خورد و سبب شکست سنگین دشمن شد. وی افزود: تبیین دستاوردها و فرهنگ غنی دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های جدید جامعه و تلاش در جهت حفظ و نشر آن بسیار ضروری است.

انصاری‌فر با اشاره به اینکه سوم خرداد نقطه عطف تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است، گفت: سوم خرداد از آن‌جهت برای ما دارای اهمیت است که ترویج‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت و همدلی و اتکا به توان نیروهای داخلی است. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: روز سوم خرداد نماد ایثار و مقاومت و پیروزی ملت ایران به برکت ایمان و پیروی از ولایت و بکار گرفتن قوای خود برابر دشمن است و برای ملت ما و تاریخ جهان و آیندگان یک نمونه درس‌آموز و عبرت‌آموز است. انتهای پیام