یک‌شنبه 1 مهر 1403

سون فاش کرد: پیشنهاد عربستانی‌ها را رد کردم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سون فاش کرد: پیشنهاد عربستانی‌ها را رد کردم

سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام، اعتراف کرده است که در این تابستان فرصت انتقال به عربستان سعودی را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های عربستانی در هفته‌های اخیر نقل و انتقالات بزرگی را رقم زده‌اند و بازیکنان بزرگی مانند کریم بنزما و انگولو کانته را به لیگ حرفه‌ای این کشور برده‌اند.

سون هم اعلام کرده است که فرصتی برای بازی در عربستان سعودی نیز داشته که در آنجا می‌توانست بسیار بیشتر از حقوق فعلی خود در تاتنهام دریافت کند، اما به دلیل داشتن کارهای ناتمام در لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت در این تیم بماند.

سون در یک کنفرانس خبری در جریان تور پیش‌فصل تاتنهام در استرالیا گفت: "اگر می‌خواستم به عربستان بروم، الآن اینجا نبودم! عاشق فوتبال بازی کردن هستم. البته پول هم مهم است، اما همیشه رویا بازی کردن در لیگ برتر را داشته‌ام." سون تایید کرد که رفتن به عربستان سعودی بسیار جذاب است، زیرا چندین ستاره لیگ برتر در طی ماه گذشته این گام را برداشته‌اند. اما او تکرار کرد که به تاتنهام متعهد است و در حال حاضر هیچ قصدی برای ترک انگلیس ندارد.

"بسیاری از بازیکنان در حال رفتن به عربستان سعودی هستند که واقعاً جالب است، اما لیگ برتر هنوز رویای من است، بنابراین منتظر فصل جدید هستم". سون در سال 2015 به تاتنهام پیوسته و در طول هشت سال گذشته به محبوبیتی خوبی دست یافته است، با زدن 145 گل در 372 بازی برای این باشگاه. او در فصل 2021-22 به عنوان برنده کفش طلای لیگ برتر شناخته شد، اما در فصل گذشته برایش چندان خوب پیش نرفت. به دنبال عمل جراحی کشاله پا در پایان فصل، سون تصمیم دارد 12 ماه گذشته را به فراموشی بسپارد و ثابت کند که هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر است. "فصل گذشته واقعا به لحاظ فیزیکی رنج می‌بردم، می‌خواهم در این فصل ثابت کنم که من سونی هستم که همه ما او را می‌شناسیم."

سون فاش کرد: پیشنهاد عربستانی‌ها را رد کردم 2