شنبه 8 اردیبهشت 1403

سوگ‌نشینی قاریان قرآن برای سالار شهیدان + عکس

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
سوگ‌نشینی قاریان قرآن برای سالار شهیدان + عکس

مراسم سوگ‌نشینی قاریان قرآن کریم در سومین شب شهادت قاریان دشت نینوا، در منزل اساتید قرآن، سیدمحسن و سیدحسین موسوی‌بلده برگزار شد.

به گزارش مشرق، طبق سنت هرساله، مراسم سوگ‌نشینی قاریان قرآن کریم در سومین شب شهادت قاریان دشت نینوا، شب‌گذشته، 11 شهریورماه در منزل اساتید قرآن، سیدمحسن و سیدحسین موسوی‌بلده، پیشکسوتان قرآنی با مشارکت شورای عالی قرآن و شهرداری منطقه 12 برگزار و به صورت زنده از لایو صفحات اینستاگرام iqnanews و quran.shahrdari و همچنین شبکه قرآن سیما، رادیو قرآن و شبکه مستند تصویربرداری و پخش شد.

*س_ببینید:_س* *س_عکس / اجتماع بزرگ زنان عاشورایی_س* *س_عکس / مجلس روضه در حوزه هنری_س*

در این مراسم احمد ابوالقاسمی، حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای، حسین فردی، سعید پرویزی و سعید عبدی، قاریان بین‌المللی و ممتاز قرآن کریم به تلاوت پرداختند.

سیدمحسن موسوی‌بلده، مدرس و مؤلف کتاب حلی‌القرآن نیز دقایقی طی سخنانی درباره اهمیت تلاوت قرآن در ایام عزاداری و مراسم حسینی صحبت کرد.

اجرای مراسم برعهده محمدهادی صلح‌جو، مجری برنامه‌های معارفی صدا و سیما بود. همچنین سیدعباس میرداماد و مجید محسنی‌نیا، از ذاکین اهل بیت (ع) به مداحی و نوحه‌سرایی در وصف اباعبالله الحسین (ع) و یاران باوفایش پرداختند.

این مراسم به دلیل شیوع کرونا بدون حضور عموم و با حضور محدود اساتید و قاریان قرآن کریم برگزار شد.

منبع: فارس
سوگ‌نشینی قاریان قرآن برای سالار شهیدان + عکس 2
سوگ‌نشینی قاریان قرآن برای سالار شهیدان + عکس 3
سوگ‌نشینی قاریان قرآن برای سالار شهیدان + عکس 4
سوگ‌نشینی قاریان قرآن برای سالار شهیدان + عکس 5
سوگ‌نشینی قاریان قرآن برای سالار شهیدان + عکس 6