پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سپاه برای رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سپاه برای رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در بازدید از روند پیشرفت و اجرای پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان دهلران گفت: سپاه برای رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، سردار "کریمیان" جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از روند پیشرفت و اجرای پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان دهلران بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری ، مردم‌دوستی و مردم‌نوازی از وظایفی است که سپاه در کنار ماموریت های اصلی خود انجام می دهد.

سردار کریمیان با تاکید بر نقش محوری رسانه در رفع محرومیت زدایی خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه با استفاده از ظرفیت خود باید بتوانند مشکلات و گرفتاری مردم را به بهترین نحو انعکاس دهند تا مسئولان پس از آگاهی و اشراف بر مشکلات در راستای رفع آنها اقدام کنند.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) تصریح کرد: اقدامات محرومیت زدایی را تا حصول نتیجه و کسب رضایت مردم در مناطق محروم استان ادامه خواهیم داد.

سردار کریمیان در پایان بیان داشت: پروژه آبرسانی به استان ایلام در 10 شهرستان و 18 مجتمع و 128 روستا در حال اجرا می باشد که با توجه به اولویت بندی از سوی شرکت آبفا به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اعلام شده است.

لازم به ذکر است این پروژه هایی که طی سفر جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) به دهلران مورد بازدید قرار گرفت شامل ساخت مسجد صاحب الزمان روستای بردی بخش زرین آباد، احداث مخزن های بتنی آب و اصلاح لوله کشی آب شرب روستای هفت کده بخش زرین آباد واقع در شهرستان دهلران می‌باشد.

انتهای پیام / ک

سپاه برای رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است 2
سپاه برای رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است 3
سپاه برای رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است 4
سپاه برای رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است 5
سپاه برای رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است 6