دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سپاه نهادی که نمره خوب از انقلاب اسلامی گرفت / مسئولیت‌ها میدان آزمایش است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سپاه نهادی که نمره خوب از انقلاب اسلامی گرفت / مسئولیت‌ها میدان آزمایش است

آیت الله عبادی با بیان اینکه همه میدانیم در میان همه نهادها آنکه نمره خوب گرفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: امام بزرگوار نیز در همان زمان این نمره را جلویش نوشت و گفت:"اگر سپاه نبود کشور هم نبود" و آنچه که ما نیز میبینیم آثار آن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بر تک تک افراد جامعه و مسئولان این است که این را پیش رو بگیرند توجه کنند و توجه کنیم.

وی افزود: اگر به آنچه حقیقت دین و اسلام است توجه کنند که انقلاب ما همان دین و اسلام ما است و اگر به آن عمل کنیم و پایبند باشیم نتیجه اش تضمین شده است؛ موفقیت و پیروزی دست بالا نه دست پایین.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: خداوند این منت را بر ما نهاد و در زمان معاصر ما همچون بنیان گذار جمهوری اسلامی شرایط جهان را تغییر داد و همه ما چه به صورت فردی چه به صورت جمعی چه به صورت ارگانها و نهادها آزمایش شدیم.

آیت الله عبادی عنوان کرد: به صورت طبیعی که برای هر کس قابل خواندن است نمره جلوی رویش نوشته شده است که چه اندازه به این انقلاب عمل شده و هر کسی به هر میزانی که عمل کرده نمره اش خیلی روشن است هر نهادی که پایبند به اصول انقلاب بوده نمره اش روشن است آنکه بی اعتنایی هم کرده نمره گرفته است.

وی اظهار کرد: همه میدانیم در میان همه نهادها آنکه نمره خوب گرفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امام بزرگوار نیز در همان زمان این نمره را جلویش نوشت و گفت:"اگر سپاه نبود کشور هم نبود" آنچه که ما هم میبینیم آثار آن است.

آیت الله عبادی بیان کرد: الحمدلله نهادهای دیگری نیز هستند که به صورت مطلق یا نسبی نمره های خوبی آوردند و خیلی از افراد و اشخاص، جریانها، سیاسی ها، نهادها در هر لباسی بهرحال متاسفانه نمره شایسته را حفظ نکردند و دلیلش این است که اطاعت صحیح نکردند انجام وظیفه درست نکردند.

وی با بیان اینکه هر مسئولیتی زمان و مدت مشخصی دارد، افزود: مسئولیت ها میدان آزمایش ها است و خود فرد بهتر از هر شخص دیگری میتواند در میدان به خود نمره دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: ان شاءالله در این شرایط جدیدی که شرایط کشور، منطقه و جهان تغییر کرده فرمانده جدید سپاه استان حداکثر استفاده برای اعلای کلمه حق و ابطال باطل را داشته باشد.

انتهای پیام /