دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

پهپادهای مجهز به سامانه‌های دید در شب، قابلیت‌های شناسایی و تهاجمی ایران به سطح جدیدی ارتقاء یافت. در ادامه به بررسی و معرفی این پهپادها می‌پردازیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از سردار قاآنی و فرمانده ناجا در مراسم بزرگداشت ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت را مشاهده می کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وب‌سایت رادیو فردا ضمن درج مطلب فوق نوشت: «رسانه‌های اسرائیل مرگ امیرعبداللهیان را که چند دهه مناسبات نزدیک با دبیرکل حزب‌الله، رهبران حوثی‌ها، شیعیان عراقی، بحرینی و سران سازمان‌های مسلح فلسطینی، به‌ویژه سازمان جهاد اسلامی فلسطین مانند رمضان عبدالله شلح و زیاد نخاله داشت، یک ضربه به این نوع همکاری‌ها - دست‌کم در کوتاه‌مدت - ارزیابی کردند. سایت والانیوز...

وب‌گاه مشرق نیوز

«نقش مهم حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی در تقویت همکاری‌ها و هماهنگی‌های ایران با گروه‌های نیابتی در خاورمیانه، از موضوعاتی است که در رسانه‌های اسرائیل مورد توجه قرار گرفت».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انصارالله یمن اعلام کرد که حمله به کشتی موسوم به "اسکس" در دریای مدیترانه انجام شده است و اولین باری است که ارتش یمن در این منطقه کشتی های اسرائیلی را هدف قرار می دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهادت سیدابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط هلیکوپتر در شرایطی رخ داده است که پیش از این، پروازهای برخی مقامات لشکری و کشوری با سوانحی مشابه مواجه شده‌اند؛ حوادثی که اغلب‌شان هم در افکار عمومی ثبت شده‌اند و هم - در مواردی - به تقویم رسمی کشور راه یافته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) روز جمعه حمله موشکی ارتش یمن به کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ را تایید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) روز جمعه حمله موشکی ارتش یمن به کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ را تایید کرد.

خبرگزاری میزان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور 63 هیئت عالی رتبه از سراسر جهان برای تجلیل از مقام والای این شهیدان نشان دهنده ابعاد عظیم نفوذ و تاثیر شخصیت این انسان‌های بزرگ در عرصه بین الملل است رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید انسان‌های قوی، انقلابی، مردمی و مومن بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر شهید سردار موسوی گفت: شهید موسوی رئیس جمهور را در حلقه‌های مهر خود می‌گرفت و هم امکان می‌داد تا مردم در تماس با رئیس جمهور باشند و هم گاه دنده‌های سینه اش فشرده می‌شد از بس فشار به او وارد می‌شد، ولی ابدا خسته نمی‌شد. وی افزود: می‌دانم که او بسیار کم به خانه می‌رفت آخرین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رئیس‌جمهوری شهید یک شخصیت الهی و آسمانی و معیار یک رئیس‌جمهوری کامل بود که در شبانه‌روز ساعت کمی استراحت می‌کرد، جلساتش تا نیمه‌های شب ادامه داشت و از ابتدای اذان صبح وارد عرصه خدمت می‌شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رئیس‌جمهوری شهید یک شخصیت الهی و آسمانی و معیار یک رئیس‌جمهوری کامل بود که در شبانه‌روز ساعت کمی استراحت می‌کرد، جلساتش تا نیمه‌های شب ادامه داشت و از ابتدای اذان صبح وارد عرصه خدمت می‌شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران گفت: سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت مراسم تشییع شهید سردار مهدی موسوی قبل از خطبه های نماز جمعه ری سخنرانی می کند.