دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از سردار قاآنی، سردار فدوی و سرلشکر رحیم صفوی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح دیروز تصویری از جواد محرابی یکی از محافظان رئیس‌جمهور به‌عنوان شهید حادثه دلخراش سقوط بالگرد منتشر شد که اشتباه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهادت سیدابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط هلیکوپتر در شرایطی رخ داده است که پیش از این، پروازهای برخی مقامات لشکری و کشوری با سوانحی مشابه مواجه شده‌اند؛ حوادثی که اغلب‌شان هم در افکار عمومی ثبت شده‌اند و هم - در مواردی - به تقویم رسمی کشور راه یافته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهادت ابراهیم رئیسی با واکنش‌های گسترده منطقه‌ای و بین‌المللی مواجه شد. رهبران کشورهای همسایه و منطقه طی پیام‌های جداگانه‌ای این حادثه را به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند. چین و روسیه و برخی کشورهای غربی نیز با اعلام همبستگی خود با کشورمان به این حادثه تلخ و جانکاه واکنش نشان دادند. همزمان تحولات مربوط به شهادت هشتمین رئیس‌جمهور ایران و تیم همراه او مورد توجه گسترده رسانه‌های خارجی قرار...

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از شخصیت‌های سیاسی و مقامات کشوری در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت ابراهیم رئیسی و هیأت همراه او را تسلیت گفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر جعفری با بیان اینکه شهادت پاداش زحمات شهید سید مهدی موسوی بود، تاکید کرد: ویژگی‌هایی از جمله اخلاص بالا، تعهد نسبت به کار و سخت کوشی به معنای جهاد در شهید موسوی و حضرت آیت الله رئیسی وجود داشت.

خبرگزاری تسنیم

سرلشکر عزیز جعفری با خانواده شهید سیدمهدی موسوی دیدار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

صبح امروز تصویری از جواد محرابی یکی از محافظان رئیس‌جمهور به‌عنوان شهید حادثه دلخراش سقوط بالگرد منتشر شد که اشتباه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهادت ابراهیم رئیسی بر اثر سقوط بالگرد، یادآور خاطرات سوانح هوایی است که پیش از این در ایران و جهان رخ داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نام " محمد مخبر" درست در بحبوحه کرونا بود که بر سر زبان‌ها افتاد و نامش با واکسن "برکت" گره خورد اما او سال‌های دورتر از کرونا دستی در میدان سیاست جمهوری اسلامی ایران داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان پیامی صادر کرد. بر اساس این گزارش، متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجال صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَلوا تَبدیلًا در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان گفت: تا زمانی که مخبر جانشین رئیسی است، نمی‌توان به وزرا رأی اعتماد داد یا آنها را استیضاح کرد. قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان گفت: تا زمانی که مخبر جانشین رئیسی است، نمی‌توان به وزرا رأی اعتماد داد یا آنها را استیضاح کرد. به گزارش عرشه آنلاین، به گفته علی فتاحی قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان رئیس جمهور جدید برای دوره 4 ساله توسط مردم انتخاب می‌شود....

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناشبت شهادت آیت الله رئسی تاکید کرد: رئیس جمهور شهید پرچم ایثار و جان دادن در "خیمه ولایت" و "میدان خدمت" را در این سرزمین همچنان برافراشته نگهداشت.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناشبت شهادت آیت الله رئسی تاکید کرد: رئیس جمهور شهید پرچم ایثار و جان دادن در "خیمه ولایت" و "میدان خدمت" را در این سرزمین همچنان برافراشته نگهداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی تاکید کرد که نام، خاطرات و نقش آفرینی‌های "سیدالشهدای خدمت"همواره زنده بماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (رئیس جمهور) و همراهان پیام تسلیت صادر کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (رئیس جمهور) و همراهان پیام تسلیت صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، متن پیام به این شرح است: