شنبه 1 اردیبهشت 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب و آن را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن دانست.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس جمهور در گفت‌وگو با نخست وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبران اتحادیه اروپا روز چهارشنبه متعهد شدند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند رهبران اتحادیه اروپا روز چهارشنبه متعهد شدند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند رهبران اروپایی در بیانیه‌ای که پس از اولین روز اجلاس خود منتشر کردند، هشدار دادند که اتحادیه اروپا «تدابیر محدودکننده بیشتری را علیه ایران، به ویژه در رابطه با هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک‌ها، اتخاذ خواهد کرد».

خبرگزاری میزان

سخنگوی سپاه اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سپاه به ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه اکنون دفاع مشروع ایران پایان یافته است، گفت: باید رژیم صهیونیستی وادار شود تا از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی افزون‌تر علیه منافع ایران دست بردارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست عالی‌رتبه شورای امنیت ملل متحد در نیویورک در خصوص وضعیتِ خاورمیانه، شامل مسأله فلسطین به ایراد سخنرانی پرداخت. متن کامل این سخنرانی به شرح زیر است: 30 فروردین 1403 - نیویورک بسم الله الرحمن الرحیم آقای رئیس. طی ماه‌های گذشته، شورای امنیت نشست‌های متعددی را برای رسیدگی به جنایاتِ...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران را در خصوص این مسأله پاسخگو می‌داند و در همین رابطه تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه این کشور اعمال می‌کند بایدن ایران را تهدید به تحریم سخت کرد! رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک زن دریانورد هندی شناور توقیف شده در تنگه هرمز با پرچم پرتقال پس از انجام فرایند قانونی به کنسولگری هندوستان تحویل داده شد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک زن دریانورد هندی شناور توقیف شده در تنگه هرمز با پرچم پرتقال پس از انجام فرایند قانونی به کنسولگری هندوستان تحویل داده شد به گزارش عرشه آنلاین از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران اقدامات این قرارگاه برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پورمختار درباره تغییرات دیدگاه احمدی‌نژاد در گذر سال‌ها گفت: ما اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم و یک رژیم اشغالگر است. در سیاست‌های رسمی ایران اسرائیل کشور شناخته نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انگلیس به بهانه جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه، در پی دفاع مشروع ایران در برابر اقدام تجاوزکارانه اسرائیل، سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان را به همراه شماری از شخصیت‌ها و نهادهای نظامی کشورمان تحریم کرد.

خبرگزاری دانشجو

حسین جهانگیری، دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه شهید بهشتی درخصوص عملیات وعده صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: شاید این جمله را در این ایام بار‌ها دیده باشید «این روز‌ها و لحظات را باید در تاریخ ثبت کرد» آری به واقع آنقدر این اتفاق شیرین و بزرگ و مافوق تصور بود که باید آن را، لحظه به لحظه و تصویر به تصویرش را در تاریخ ثبت کرد، اما من میخواهم این را بگویم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انگلیس اعلام کرد 13 نهاد ایرانی از جمله ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران را در ارتباط با حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل به فهرست تحریم‌های خود افزوده است.