شنبه 15 اردیبهشت 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه مشرق نیوز

موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی به‌قدری در منطقه و رسانه‌های بین‌المللی بازتاب پیدا کرد که حتی به ارتش سایبری صهیونیست‌ها مهلت اجرای عملیات روانی خود در شبکه‌های اجتماعی را نداد.

وب‌گاه الف

وزیر خارجه بلژیک در اظهارنظری خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحریم‌های جدید علیه تهران گنجانده شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم تبریز، تاکید کرد: در شرایطی که ایران امروز در کشاکش بحران‌هایی همچون سرمایه اجتماعی، تورم و فشار معیشتی قرار دارد لازم است که سیاست‌های تنش زا که محل حساسیت مردم است، تعطیل شود، نهادهای مدنی، گروه‌های مرجع، صدا و سیما، تریبون‌های نماز جمعه و رسانه‌ها در مسیر تقویت وحدت ملی حرکت کنند و از گروهی سازی به طور جد پرهیز شود در این شرایط ویژه التیام بخشی روابط دولت و ملت ضرورت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ذوالنوری گفت: «در حوزه کارکنان؛ اگر رئیس مجلس بنده شدم از بیرون به صورت اتوبوسی و قطاری جمعیتی که هیچ آشنایی با مجلس ندارند آوردم و بر قله مسئولیت‌های مجلس مستقر کردم، کارمندی که 20 یا 30 سال در انتظار این است که به قله برسد و بتواند تجربه چند ده ساله خود را در خدمتگذاری بیشتر مصروف کند باید ارزش افزوده عمر خود را در اختیار یک نیروی بیرونی که با منجنیق بر نوک قله پرتاب شده، بگذارد....

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنر جنجالی درباره سپاه پاسداران در قم خبرساز شد. بنر جنجالی درباره سپاه پاسداران در قم خبرساز شد. به گزارش عرشه آنلاین، تصویری از بنری در حمایت از سپاه در شهر قم را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور، حمایت همه جانبه خود را از آن نهاد انقلابی اعلام کرده و از هیچ تلاشی برای برای دستیابی به ابزارهای فناورانه جهت ارتقای توان دفاعی کشور دریغ نمی‌کند.

خبرگزاری تسنیم

مهدی چراغ‌زاده تازه‌ترین سروده خود را به عملیات "وعده صادق" و حمایت از سپاه در انجام این عملیات اختصاص داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای امروز طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، ضمن تبیین و تشریح ابعاد و جوانب مختلف مقوله‌ی بسیار مهمِ آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: در مقوله‌ی عفاف و حجاب، قوانینِ مدون و مشخصی از جمله «قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر»، «قانون مجازات اسلامی»، «مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی» و... وجود دارد؛ در این قوانین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضاییه درباره برخورد فراجا با بی حجابان گفت: همه ما باید به فراجا در کلیه مأموریت‌هایش از جمله این طرحی که به آن ورود پیدا کرده، کمک کنیم. رئیس قوه قضاییه درباره برخورد فراجا با بی حجابان گفت: همه ما باید به فراجا در کلیه مأموریت‌هایش از جمله این طرحی که به آن ورود پیدا کرده، کمک کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، رییس قوه قضاییه، با اشاره به جلسات عفاف و حجاب، گفت: فراجا که در قضیه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس قوه قضاییه گفت: فراجا که در قضیه عفاف و حجاب مسئولیت دارند، بسیار در نحوه برخورد‌ها مراقبت کنند و صبر و حوصله به خرج دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: علاوه بر وظایف ذاتی و قانونی که فراجا در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دارد، در ستاد عفاف و حجاب نیز مأموریت‌هایی برعهده این نهاد گذاشته شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ما امروز همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم و باید به وظایف خود عمل کنیم گفت: فراجا وظایف ذاتی و قانونی در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دارد.

وب‌گاه الف

شبکه بی‌بی‌سی فارسی در گزارشی خسارت های وارده به پایگاه هوایی نواتیم در اثر عملیات وعده صادق را تایید کرده و به دروغ صهیونیست‌ها در این موضوع اذعان کرد.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه گفت: علاوه بر وظایف ذاتی و قانونی که فراجا در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دارد، در ستاد عفاف و حجاب نیز مأموریت‌هایی برعهده این نهاد گذاشته شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عالی کشور با تاکید بر لزوم صدور احکام جایگزین حبس متناسب با جرم و در چارچوب قانون گفت: محاکم در صدور این نوع از احکام، اصل پیشگیری از تکرار جرم و کاهش بزهکاری را در دستور کار قرار دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پدافندهای ضدهوایی برای پاسخ به جنگ هوایی طراحی شده‌اند و برای بی‌اثر کردن و یا کاهش اثربخشی عملیات هوایی به کار برده می‌شوند. پدافندهای هوایی شامل سیستم‌های تسلیحاتی مبتنی بر سطح، زیرسطحی (پرتاب از زیردریایی) و سیستم‌های تسلیحاتی مبتنی بر هوا، سیستم‌های حسگر مرتبط، ترتیبات فرماندهی و کنترل و اقدامات غیرفعال (مانند بالن‌های رگبار) هستند.