شنبه 15 اردیبهشت 1403

سکه میلیونی ریخت / خریداران غیب شدند

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
سکه میلیونی ریخت / خریداران غیب شدند

در شرایط کنونی به نظر می‌رسد با توجه به کاهش قیمت اونس طلا، بازار سکه امروز هم شاهد قدرت‌نمایی جناح کاهشی باشد. به عقیده معامله‌گران این اتفاق باعث شده که زمین بازار سکه سست شود و کمتر کسی رغبت کند در موقعیت خرید قرار بگیرد. در شرایط کنونی به نظر می‌رسد با توجه به کاهش قیمت اونس طلا، بازار سکه امروز هم شاهد قدرت‌نمایی جناح کاهشی باشد. به عقیده معامله‌گران این اتفاق باعث شده که زمین...

در شرایط کنونی به نظر می‌رسد با توجه به کاهش قیمت اونس طلا، بازار سکه امروز هم شاهد قدرت‌نمایی جناح کاهشی باشد. به عقیده معامله‌گران این اتفاق باعث شده که زمین بازار سکه سست شود و کمتر کسی رغبت کند در موقعیت خرید قرار بگیرد.

قیمت طلا و سکه روز دوشنبه در روند کاهشی قرار گرفت. این ریتم نزولی، برخلاف سایر روزها در بازار طلا بیشتر از قطعات سکه بود. در سومین روز معاملاتی هفته برخلاف افت قیمت قطعات سکه، حباب سکه در روند صعودی قرار گرفت.

در بازار امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 قیمت سکه و طلا روند نزولی داشت.

امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403) در بازار امروز قیمت سکه و طلا نسیبت به روز گذشته کاهش داشت. سکه تمام امام (طرح جدید) 1 میلیون و 350 هزار تومان و هر گرم طلا 18 عیار 62 هزار و 400 تومان کاهش یافت.

سکه تمام طرح بهار آزادی 39 میلیون و 330 هزار تومان و همچنین قیمت نیم سکه 24 میلیون و 900 هزار تومان و ربع سکه 15 میلیون تومان رسید. هرگرم طلای 18 عیار 3 میلیون و 520 هزار و 500 تومان معامله شد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

سکه میلیونی ریخت / خریداران غیب شدند 2