شنبه 6 مرداد 1403

سید روح الله خمینی

سید روح الله خمینی

خبرگزاری مهر

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام امشب (چهارشنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی، مراسم عزاداری شب تاسوعا در حال برگزاری است.

خبرگزاری میزان

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس عصر امروز (یکشنبه) در تماس تلفنی با رئیس جمهور منتخب کشورمان از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین قدردانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در روزها و شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی با آمادگی کامل در همه معابر سطح شهر حضور فعال دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای عالی سیاسی یمن در تماس تلفنی با رئیس جمهور منتخب کشورمان، پیروزی در چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال افزایش چشمگیر قیمت گوشت قرمز و مرغ در بازار، دولت واردات گوشت گوساله و مرغ منجمد را در دستور کار قرار داد. داده‌های اعلام شده نشان می‌دهد از ابتدای سال جاری تاکنون، 559 دستگاه کانتینر حامل محصولات پروتئینی منجمد وارداتی به بندر شهید رجایی رسیده و از این تعداد، 332 دستگاه کانتینر از بندر فوق خارج شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داده‌های اعلام شده نشان می‌دهد از ابتدای سال جاری تاکنون، 559 دستگاه کانتینر حامل محصولات پروتئینی منجمد وارداتی به بندر شهید رجایی رسیده و از این تعداد، 332 دستگاه کانتینر از بندر فوق خارج شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرستان خانوار فردا (دوشنبه، بیست‌وپنجم) منتظر واریز یارانه معیشتی تیر 1403 باشند.

وب‌گاه 55 آنلاین

میرباقری، عضو مجلس خبرگان، با اشاره به پیام امام خمینی، اظهار داشت که مردم ایران خود انتخاب کرده‌اند که با پشت کردن به فرهنگ دنیای امروز و پایه‌ریزی فرهنگی جدید بر مبنای اسلام، فشار و سختی را بپذیرند. وی تاکید کرد که این مسیر دشوار، فشار و گرسنگی را به همراه دارد، اما مردم ما بهای آن را خواهند پرداخت و به این انتخاب افتخار می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس جمهور منتخب کشورمان سخنران مراسم شب عاشورای حرم امام راحل خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ئیس جمهور منتخب سخنران مراسم شب عاشورای حسینی حرم امام خمینی (ره) خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرستان خانوار فردا (دوشنبه، بیست‌وپنجم) منتظر واریز یارانه معیشتی تیر 1403 باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاخ موزه مرمر از 24 تیرماه به دلیل سم‌پاشی و در روز‌های 25 و 26 تیرماه همزمان با تاسوعا و عاشورا تعطیل است. با توجه به شروع فصل تابستان و حضور انواع حشرات در باغ مرمر و با توجه به دیده شدن حشرات یا جانوران در فضای داخلی، طبق روال پیشین برای سمپاشی مجموعه، موزه هنر ایران (کاخ مرمر) امروز، یکشنبه 24 تیرماه تعطیل است. پیش از این اعلام شده بود گروه...

خبرگزاری مهر

راسم عزاداری شب عاشورای حرم امام خمینی فردا شب بعد از نماز مغرب و عشا با قرائت قرآن و مداحی و سخنرانی رئیس جمهور منتخب برگزار می‌شود.