یک‌شنبه 1 مهر 1403

سیل، جان مرد شصت ساله از بویراحمد را گرفت

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
سیل، جان مرد شصت ساله از بویراحمد را گرفت

سیل شدید در روستای مختار بویراحمد، جان مرد 60 ساله ای را گرفت و سه نفر را راهی بیمارستان شهید جلیل یاسوج کرد. سیل شدید در روستای مختار بویراحمد، جان مرد 60 ساله ای را گرفت و سه نفر را راهی بیمارستان شهید جلیل یاسوج کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از ریزش و تخریب ناگهانی دیوار بدلیل وقوع سیل در روستای مختار شهرستان بویراحمد که مُنجر به کشته و زخمی...

سیل شدید در روستای مختار بویراحمد، جان مرد 60 ساله ای را گرفت و سه نفر را راهی بیمارستان شهید جلیل یاسوج کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از ریزش و تخریب ناگهانی دیوار بدلیل وقوع سیل در روستای مختار شهرستان بویراحمد که مُنجر به کشته و زخمی شدن چهار نفر شد خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد در تشریح جزئیات این حادثه تلخ، اظهارداشت: ریزش و تخریب دیوار بدلیل وقوع سیل و آوار شدن آن بر روی یکدستگاه خودروی تیبا در روستای مختار از توابع شهرستان بویراحمد، متاسفانه مرد 60 ساله ای کُشته و 2 خانم 45، 55 و یک کودک شش ساله نیز مصدوم شدند.

سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از بین آوردن جسد و مصدومین توسط اهالی روستای مختار هم خبرداد و خاطرنشان کرد: مصدومین برای مداوا به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

سیل، جان مرد شصت ساله از بویراحمد را گرفت 2