یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیل مهربانی دانش‌آموزان آستارا به مناطق سیلزده جاری شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سیل مهربانی دانش‌آموزان آستارا به مناطق سیلزده جاری شد

آستارا - ایرنا - دانش‌آموزان آستارا با اجرای طرح سیل مهربانی در مدارس، حدود 50 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی خود را جمع‌آوری و به سیلزدگان جنوب کشور اهدا کردند.

مدیر آموزش و پرورش آستارا روز چهارشنبه در حین انتقال کمک های جمع آوری شده به مناطق سیلزده اظهار کرد: 50 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی دانش آموزان شامل آب معدنی، پتو، پوشاک، روغن مایع و کنسرو بود و امدادگران هلال احمر آستارا با شعار هر مدرسه یک پایگاه، در این طرح شرکت کرده بودند.

سجاد موسوی افزود: مدارسی نظیر سروش، شهید انصاری، توحید و شرف در سیل مهربانی مشارکت کردند و این پویش با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، جلب مشارکت دانش آموزان و همدلی با خانواده های آسیب دیده از سیل، در سه رده دانش آموزان، معلمان و اولیا اجرا شد.

بارندگی‌های سیل‌آسا از 20 تا 22 دی ماه در نیمه جنوبی کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان، موجب سیل، قطع راه های ارتباطی و خسارت به بسیاری از روستاهای این استان شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 18 هزار دانش آموز در 150 مدرسه آن به تحصیل علم مشغول هستند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*