دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه مشرق نیوز

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش 5 هزار و 29 واحدی مواجه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 488 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 136 هزار و 268 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار سهام واپسین هفته شهریور را در حالی آغاز کرد که با یک روز تاخیر نسبت به روال همیشگی وارد چرخه دادوستدهای خود شد. تالار شیشه‌ای در هفته‌های قبل نوسانات شدیدی را تجربه کرده است تا جایی که شاخص کل اکنون در سطح 135/ 2میلیون واحدی قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران در شروع آخرین هفته شهریور ماه توانست عملکرد خوبی را نسبت به روزهای قبل‌تر خود داشته باشد و امیدها به بهبود معاملات در روزهای پیش رو افزایش یابد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟ بورس در شروع آخرین هفته تابستان توانست رنگ سبز بهتری را تجربه کند و نماگر‌های تالار شیشه‌ای را با افزایش همراه کند. اگرچه این روند افزایشی در ابتدا قدرت خوبی داشت، اما به مرور همچون روز‌هایی که در هفته...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز نمادهای پالایشیِ شپنا، شبندر و شتران نمادهای سبزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمودار شاخص کل بورس تهران با وجود اینکه با این مثبت شدن‌ها خیلی از محدوده 2.1 میلیون واحدی فاصله نگرفته است و با رشد امروز به محدوده‌های ابتدایی هفته‌های پیش خود برگشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز حوالی 9 هزار واحدی مثبت شد که این موضوع را مدیون تغییرات مثبت در نمادهای شپنا، شبندر، شستا و شتران است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات خرد سهام با افزایش 32 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 4 هزار و 811 میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز یکشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای هفتمین روز منفی شد و 109 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، 26 شهریور) با 9 هزار و 51 واحد رشد در ارتفاع 2 میلیون و 135 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز 108 میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد و 66 درصد بازار وضعیت مثبت به کار خود پایان دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با 9 هزار و 51 واحد افزایش معادل 43 صدم درصد به دو میلیون و 135 هزار و 792 واحد رسید.