دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با ریزش 3847 واحدی مواجه شده و دومین روز کاری بورس در پاییز را منفی آغاز کرده است. نماد‌های شستا، شبندر، حکشتی، خودرو، فملی و فولاد بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل داشته و نماد‌های حفارس، خزامیا، تکاردن از نماد‌های پرتراکنش بازار در معاملات تا این لحظه هستند. تا این لحظه گروه حمل و نقل به لیدری نماد حفارس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با افت 397 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 117 هزار و 948 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورس تهران اولین روز مهرماه را نیز کم رمق آغاز کرد، به‌طوری‌که شاخص‌کل بورس، با کاهش 2هزار و 800 واحد به 2میلیون و 118هزار واحد رسید. شاخص‌کل هم وزن نیز با افت 11واحدی خود را در کانال 721هزار‌واحدی حفظ کرد. ارزش بازار بورس نیز حدود 7هزار و 400همت است. نمادهای تاثیرگذار بر شاخص‌کل، «حکشتی»، «فارس» و «شپنا» بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار و اهالی بازار سرمایه به اندازه کافی سواد مالی دارند؛ اما رانت خبری ندارند که پس از 50 روز با انتشار نامه، علت سقوط چندماهه بورس را درک کنند و رئیس این سازمان از سیو سود عده‌ای در بازار خبر دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اهالی بازار سرمایه به‌اندازه‌ای سواد مالی دارند که با ایجاد ابهامات سنگین و غیرقابل پیش بینی بودن بازار چند مدتی است که دست به خرید یا فروش نبرند تا وضعیت این قلب تپنده اقتصاد که در حال حاضر پس از سکته سال 1399 در کما قرار دارد کمی بهتر شود. موسی احمدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با خبرنگاران اعلام کرده است که بازار سرمایه قلب تپنده اقتصاد یک کشور است، لذا هر جریان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 3 مهر 1402 به چه صورت خواهد بود؟ شاخص کل بورس با رشد در ابتدای معاملات روز گذشته کار خود را آغاز کرده بود با عقب نشینی 2851 واحدی مواجه شد. ارزش معاملات خرد حداقلی است و به عدد 3،405 میلیارد تومان رسیده است، بورس با خروج نقدینگی (خرید حقوقی) 134 میلیارد تومانی و ورود نقدینگی به صندوق‌های درآمد ثابت 201 میلیارد تومانی همراه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد تکاردان بیشترین تراکنش را داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، یکم مهر) با 2‌هزار و 852 واحد کاهش در ارتفاع 2 میلیون و 118 هزار و 360 واحدی ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران معاملات اولین روز از نیمه دوم سال را در تداوم معاملات روز‌های اخیر به پایان رساند. روند امروز معاملات سهامی شباهت بسیار زیادی به معاملات روز چهارشنبه داشت.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از 200 واحدی کار خود را آغاز کرده بود به ریزش 2851 واحدی تن داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز بازار سهام، با ریزش 2 هزار و 850 واحد در ارتفاع دو میلیون و 118 هزار و 361 واحدی ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات روز شنبه یکم مهر 1402، شاخص کل بورس تهران 2 هزار و 851 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 118 هزار و 361 واحد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، با 2 هزار و 850 واحد کاهش معادل 13 صدم درصد به دو میلیون و 118 هزار و 361 واحد رسید.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه همچنان بی روند دنبال می شود به طوری که امروز نیز ارزش معاملات عدد پایینی از خود ثبت کرد.