چهارشنبه 18 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل کمی از فشارهای فروش روزهای گذشته خود فاصله گرفته بود و حتی شایعه برگشت شاخص به سمت اعداد و ارقام بالاتر در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمادهای شبندر، فارس و شتران نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند.

خبرگزاری مهر

امروز شاخص کل تنها 6 هزار واحد ریزش کرد اما شاخص هم وزن بیش از 2 هزار واحد رشد کرد تا پارادوکس نزول و صعود کم قدرت در بازار شکل بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز پالایشی‌ها قرمزترین گروه بازار بودند و بیشترین نقش را در ریزش بازار ایفا کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز تعدادی زیادی از نماد‌ها باز شدند و فردا هم با باز شدن بقیه نماد‌ها کم کم بازار به روال طبیعی خودش برخواهد گشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در روزی که نمادهای پالایشی پرمعامله‌ترین نمادها بودند، افت قیمت داشتند و شاخص بورس را پایین کشیدند.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس که توانسته بود در ساعات میانی معاملات روندی صعودی به خود بگیرد، در ساعات پایانی دوباره روندی نزولی به خود گرفت و بیش از 6000 واحد کاهش یافت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز پالایشی‌ها قرمزترین گروه بازار بودند و بیشترین نقش را در ریزش بازار ایفا کردند. نمادهای شبندر، فارس و شتران نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با 6 هزار و 189 واحد کاهش معادل 31 صدم درصد به یک میلیون و 976 هزار و 944 واحد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، یکم مرداد ماه) با 6 هزار و 189 واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و 976 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز هم در یک روند رو به کاهش قرار گرفت، به گونه‌ای که شاخص کل بورس در پایان معاملات با افت 0.31 درصد نسبت به روز قبل و از دست دادن 6189 واحد به رقم یک میلیون و 976 هزار و 944 واحد رسید. همچنین شاخص هموزن با افزایش 2060 واحد به رقم 702 هزار واحد رسید. ارزش بازار که ناشی از ارزش حدود 600 شرکت بورسی به بیش از 7 میلیون و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 6 هزار و 189 واحدی در تراز یک میلیون و 976 هزار و 944 واحدی ایستاد.

خبرگزاری فارس