شنبه 7 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس با رشد بیش از 43 هزار واحدی در ساعات آغازین بازار، به دو میلیون و 142 هزار واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار سهام روز چهارشنبه با افزایش تراز شاخص کل و هم‌وزن بورس تهران در کنار خروج سرمایه حقیقی مواجه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با افزایش 17 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و خروج هزار و 597 میلیارد تومانی جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل 74 صدم درصد افزایش داشت و تراز شاخص هم‌وزن بورس تهران نیز 26 صدم درصد بالا‌تر از سطح انتهایی هفته گذشته ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه با رشد بیش از 10 هزار واحدی کار را تمام کرد ارزش معاملات در این روز حوالی 4600 میلیارد تومان ثبت شد و بیشترین ارزش معاملاتی را گروه فلزات اساسی به خود گرفت این گروه 159 میلیارد تومان ارزش معاملاتی در روز چهارشنبه داشت. خودرویی ها نیز با ارزش معاملاتی 133 میلیارد تومانی در رتبه دوم قرار گرفتند وسومین گروه نیز چند رشته صنعتی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار ارز در روز جاری آرام گرفت و قیمت‌ها در این بازار کاهشی شدند ولی ماندگاری آرامش در این بازار نیازمند کاهش فاصله قیمت‌ها در بازار ارز و طلا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز در روز جاری آرام گرفت و قیمت‌ها در این بازار کاهشی شدند ولی ماندگاری آرامش در این بازار نیازمند کاهش فاصله قیمت‌ها در بازار ارز و طلا است.

وب‌گاه گسترش

با تایید آمار در دوره مدیریت عبده تبریزی در بورس تهران، که در حال حاضر به عنوان مشاور آقای پزشکیان فعالیت می کند، این بازار با یکی از بزرگترین حباب های قیمت خود در تاریخ روبرو شد.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، 13 تیرماه) با رشد 10 هزار و 368 و احدی به 2,100,669.74 و احد رسید.

خبرگزاری تسنیم

به گواه آمار در دوره مدیریت عبده تبریزی بر بورس تهران، که هم اکنون به عنوان مشاور آقای پزشکیان در کنار ایشان قرار گرفته، این بازار با یکی از بزرگترین حباب های قیمت خود در تاریخ فعالیتش مواجه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص‌های بازار سهام رشد کردند.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد بیش از 10 هزار واحدی به عدد 2 میلیون و 100 هزار واحدی رسید.