شنبه 2 تیر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 9 اردیبهشت 1403، شاخص کل بورس تهران با تنزل بیش از 20 هزار واحدی روبرو شد و به سطح 2,284,833 واحد رسید. این کاهش قابل توجه در شاخص کل بازار، به کاهش چشمگیر در ارزش کل بازار منجر شد و نشانگر کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار سهام بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز نهم اردیبهشت، شاخص کل بورس 374 واحد افت یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احتمال بازدهی منفی شاخص‌های اصلی بازار سهام و عملکرد ضعیف‌تر شاخص کل هم‌وزن به نسبت شاخص کل در انتهای معاملات امروز بالا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز گذشته را با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص هم‌وزن و در کنار ورود سرمایه حقیقی 36 میلیارد تومانی به سهام پشت سر گذاشت. کاهش ارزش معاملات خرد در روز شنبه اندک بود و ارزش معاملات خرد در نزدیکی سطح 5 همتی باقی ماند.

وب‌گاه گسترش

روز شنبه شاخص کل بورس تهران از ابتدا روند صعودی داشت و در یک ساعت بیش از 7 هزار واحد صعود کرد. اما در ادامه روند نزولی پیدا کرد و در نهایت 654 واحد بالاتر از رقم روز چهارشنبه ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران ارزش معاملات در محدوده 4 هزار و 900 میلیارد تومان قرار گرفت و ارزش بازار بورس تهران نیز همچنان در کمترین فاصله با محدوده 8 هزار همتی قرار دارد و توان رسیدن به این کانال (8000 همتی) برای ارزش بازار وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران ارزش معاملات در محدوده 4 هزار و 900 میلیارد تومان قرار گرفت و ارزش بازار بورس تهران نیز همچنان در کمترین فاصله با محدوده 8 هزار همتی قرار دارد و توان رسیدن به این کانال (8000 همتی) برای ارزش بازار وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که در یک ساعت ابتدایی معاملات شاخص بیش از 7 هزار واحد رشد کرده بود اما در ادامه روند نزولی پیدا کرد و در نهایت تنها 654 واحد بالاتر از روز چهارشنبه ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس امروز 8 اردیبهشت با افزایش 652 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 304 هزار واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه 8 اردیبهشت) با یک هزار و 22 واحد رشد در ارتفاع 2 میلیون و 304 هزار و 979 واحد ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه با توجه به افت ارزش معاملات فعلا در وضعیت رکودی به سر می برد و در این روز ها رشد خاصی را تجربه نمی کند.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 8 اردیبهشت ماه 1403، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,304,978 واحد رسید. در این تاریخ، شاخص کل بورس نشان‌دهنده یک افزایش قابل توجه بود که بیش از 1 هزار واحد بود. این افزایش نشان‌دهنده روند مثبت و رونق در بازار بورس تهران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه 8 اردیبهشت) با یک هزار و 22 واحد رشد در ارتفاع 2 میلیون و 304 هزار و 979 واحد ایستاد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز هشتم اردیبهشت، شاخص کل بورس 2 هزار و 865 واحد افزایش یافت.