یک‌شنبه 15 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ابتدای معاملات امروز 18 فروردین، شاخص کل بورس 786 واحد افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز 18 فروردین، شاخص کل بورس 786 واحد افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: با توجه به صعود خوب شاخص کل بورس در دو هفته گذشته، نیاز به اصلاح موقت و اصطلاحا دست به دست شدن سهام بوده که این امر در حال انجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته دوم فروردین ماه با افزایش تراز شاخص کل و افت تراز اندک شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کف کانال 4 همتی قرار داشت و بار دیگر شاهد خروج جریان پول حقیقی از بازار سهام بودیم.

وب‌گاه گسترش

روز شنبه در بورس شرکت همکاران سیستم (سیستم)، شرکت رادیاتور ایران (ختور) و شرکت لنت ترمز ایران (خلنت) بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با کاهش 13 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل 46 صدم درصد کاهش داشت و تراز شاخص هم‌وزن بورس تهران نیز 1.39 درصد پایین‌تر از سطح انتهایی هفته گذشته ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه اوضاع بهتری را به خود گرفت و شاخص کل یک رشد 5600 واحدی را تجربه کرد تا کمی از افت روز ابتدایی کاری خود کاسته باشد.

وب‌گاه گسترش

شواهد نشان می‌دهد که گزارش‌های عملکرد سه‌ماهه زمستان در بازار سهام بهتر از سایر فصول خواهد بود و این نقطه عطفی برای بازار مذکور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه اوضاع بهتری را به خود گرفت و شاخص کل یک رشد 5600 واحدی را تجربه کرد تا کمی از افت روز ابتدایی کاری خود کاسته باشد. شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه اوضاع بهتری را به خود گرفت و شاخص کل یک رشد 5600 واحدی را تجربه کرد تا کمی از افت روز ابتدایی کاری خود کاسته باشد. به گزارش عرشه آنلاین؛ شاخص کل بورس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش 0.46 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 250 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه اوضاع بهتری را به خود گرفت و شاخص کل یک رشد 5600 واحدی را تجربه کرد تا کمی از افت روز ابتدایی کاری خود کاسته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیو: مدیرعامل بورس تهران ضمن تشریح سازوکار افزایش جذابیت سرمایه‌گذاری از طریق بازار سرمایه بیان کرد: بازار سرمایه کاراترین، قابل اطمینان‌ترین و اثربخش ترین مسیر مشارکت مردم در تحقق شعار سال 1403 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه الف

امروز تالار شیشه‌ای میزبان رشد شاخص کل بورس بود؛ به طوریکه این شاخص با افزایش 5641 واحد، به رقم دو میلیون و 250 هزار واحد رسید

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 15 فروردین ماه، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,250,906 واحد رسید و یک افزایش قابل توجه را تجربه کرد. این افزایش بیش از 5 هزار واحد بود. همچنین، ارزش کلی بازار بورس نیز نسبتاً افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز 60 درصد نمادهای بازار سهام با ریزش قیمت مواجه شدند و 40 درصد نمادها سبزپوش بودند.