شنبه 5 آبان 1403

شانس داریم و امیدواریم / ادعای عجیب: بارسلونا سه‌گانه می‌برد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شانس داریم و امیدواریم / ادعای عجیب: بارسلونا سه‌گانه می‌برد

فرانکی دی‌یونگ از اینکه بارسا بتواند در پایان فصل سه گانه ببرد، ناامید نیست.

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ دویستمین بازی خود برای بارسا را در پیروزی مقابل یونیونیستاس دی سالامانکا تجربه کرد و سایت باشگاه به همین مناسبت مصاحبه ای با او انجام داد. ستاره هلندی افتخار می کند که توانست دویست بازی برای بارسا انجام دهد و در مورد اتفاقات نیم فصل اول نیز حرف زد.

دی یونگ گفت: «نیم فصل اول خوب نبود. فکر می کنم امتیازات مهمی را از دست داده ایم و باید پیشرفت کنیم. در بارسا همه این را می دانیم. تیم کیفیت بالایی دارد و بد هم بازی نمی کنیم، اما قدرت تمام کنندگی و گاه تمرکز نداریم. اگر در تمام طول بازی تمرکز داشته باشیم، شرایط بسیار بهتر می شود. فکر می کنم ما تیم بسیار خوبی برای جنگیدن برای تمام عناوین و کسب سه گانه داریم.»

دی یونگ ادامه داد: «با توجه به فرصت هایی که در بازی ها خلق کرده ایم، شاید در این مقطع نسبت به پارسال موقعیت های بیشتری همه داشته ایم اما وقتی تمرکز ندارید و ضربات نهایی را خوب نمی زنید، تاوانش را پس خواهید داد.»

شکست از رئال در فینال سوپرجام: «در آن مسابقه ما خوب نبودیم. اما یک مسابقه کل فصل را نشان نمی دهد. ما فینال را مقابل رئال مادرید باختیم. آنها مستحق برد بودند و نتیجه عادلانه بود ولی هنوز سه جام در دسترس است و ما قطعا امیدوار هستیم.»

شانس داریم و امیدواریم / ادعای عجیب: بارسلونا سه‌گانه می‌برد 2