یک‌شنبه 15 مهر 1403

شاهکار بیلسا / پس از 22 سال: یک آرژانتینی نسخه برزیل را پیچید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شاهکار بیلسا / پس از 22 سال: یک آرژانتینی نسخه برزیل را پیچید!

پس از 22 سال، مارسلو بیلسای معروف به روند ناکامی های اروگوئه برابر برزیل در مقدمانی جام جهانی پایان داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه بامداد امروز در زمین خود و از دور مقدماتی جام جهانی 2026 توانست برزیل قدرتمند را با دو گل شکست دهد.

داروین نونیز و دلاکروز دو گل آبی ها را زدند تا برزیل اولین شکست خود را تجربه کند. اروگوئه پس از 22 سال موفق به شکست برزیل در دور مقدماتی جام جهانی شد و این برد را باید به نام مارسلو بیلسا، مربی آرژانتینی جدید اروگوئه، نیز نوشت. اروگوئه 26 آبان میهمان آرژانتین خواهد بود که هر 4 بازی اخیر خود را برده و صدرنشین گروه است.

بیلسا در مورد پیروزی تیمش برابر برزیل گفت: «در تیم حس فوق العاده ای وجود دارد و ما یک تیم متحد و هماهنگ هستیم، با بازیکنانی که برای یکدیگر در زمین می جنگند. همه یک هدف داشتیم و آن پیروزی بود. تنها مشکل ما بازپس گیری سریع توپ از حریف است و باید روی آن کار کنیم.»

در واقع اروگوئه با هدایت بیلسا پس از 22 سال و 12 بازی، برزیل را شکست داد: آخرین برد برابر برزیل در جولای 2001، قبل از جام جهانی کره - ژاپن 2002 بود. برزیل نیز نیز پس از 37 بازی در مسابقات مقدماتی جام جهانی شکست خورد (آنها 28 برد و 9 تساوی داشتند و آخرین شکست سلسائو مقابل شیلی در دور مقدماتی جام جهانی روسیه 2018 بود.

از بیلسا در مورد ادامه روند بردهای آرژانتین هم پرسیدند و او پاسخ داد: «این یک چرخه درخشان است. آرژانتین تیمی کامل و باکیفیت است. آرژانتین نه تنها پیروز می شود که این کار را با ارائه بازی های تماشایی و زیبا انجام می دهد.»

شاهکار بیلسا / پس از 22 سال: یک آرژانتینی نسخه برزیل را پیچید! 2