جمعه 31 فروردین 1403

شبکه اجتماعی

شبکه اجتماعی

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، کارگر فداکار و باشرفی که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در توییتی که پیام «وعده صادق» با تصویرسازی به شکل موشک منتشر شده است مورد توجه کاربران رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته است. معاون عملیات کل سپاه سخن رهبری انقلاب درباره تنبیه اسرائیل را بازنشر داد. ساعاتی پیش صفحه منتسب به سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات کل سپاه در شبکه اجتماعی x توییت معناداری منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آذر منصوری، در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت ایران در دمشق، نوشت: رژیم جنایت‌پیشه اسرائیل بخصوص نخست‌وزیر افراطی آن در صدد گسترش جنگ و به آتش کشیدن منطقه است تا بلکه از بن‌بست جنگ غزه رهایی یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ژاپن در شورای امنیت روسیه را تهدید هسته‌ای معرفی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وحشتی که کودکان فلسطینی در 6 ماه گذشته متحمل آن شده اند بی پایان بوده است. سازمان نجات کودکان انگلیس با انتشار ویدئویی از اثر هنرمندانه‌ای که وحشت کودکان غزه در چند ماه گذشته را به تصویر کشیده، در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است: وحشتی که کودکان فلسطینی در 6 ماه گذشته متحمل آن شده اند بی پایان بوده است. چه چیزی برای رهبران ما لازم است تا اقدام قاطعانه انجام دهند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال افزایش تنش‌ها در خاورمیانه، کانادا از شهروندان خود خواست هرچه سریعتر اسرائیل را ترک کرده و از سفر به «فلسطین اشغالی و کرانه باختری» خودداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانادا از شهروندان خود خواست هرچه سریعتر اسرائیل را ترک کرده و از سفر به «فلسطین اشغالی و کرانه باختری» خودداری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون عملیات کل سپاه سخن رهبری انقلاب درباره تنبیه اسرائیل را بازنشر داد.

وب‌گاه گسترش

ایلان ماسک در دادگاه اعلام کرد که پست‌های او به جای کمک به وضعیت مالی او، به آن آسیب رسانده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماجرای ارز چند نرخی که مستقیما به کالاهای اساسی گره‌خورده است، اکنون مدت ها است که ادامه دارد و کارشناسان را در یک دوراهی قرار داده‌است. از آنجا که کل سیستم ارزی ایران چندنرخی است و آزاد‌کردن یکباره قیمت ارز می‌تواند اثرات اجتماعی و سیاسی در پی داشته‌باشد، بسیاری اقدام یکباره در زمینه حذف نظام ارز چند نرخی را با احتیاط مطرح می‌کنند. با این‌حال فعالان بازار در این زمینه جسارت بیشتری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: الحوثی با هشدار به ارتش آمریکا اعلام کرد که موشک‌های یمنی اجازه نخواهند داد که دریای سرخ به عرصه‌ای برای جولان ارتش آمریکا تبدیل شود و ملت و ارتش یمن تا رفع محاصره از غزه ثابت قدم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که از نزدیک تحولات منطقه خاورمیانه را دنبال می کنیم و بسیار نگران تشدید تنش ها هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حساب رسمی پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب، در شبکه اجتماعی ایکس پستی معنادار منتشر رکد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جنجالی جبهه پایداری در مجلس مدعی تنبیه اسرائیل طی ساعات آینده شد.