جمعه 14 اردیبهشت 1403

شبکه تعاون اجتماعی در گلستان تشکیل شود / ملت ایران مشغول دفاع مطهر است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع

استاندار گلستان با اشاره به اینکه یکی از الزامات توسعه همدلی و هم افزایی در جامعه است، گفت: تشکیل شبکه تعاون اجتماعی بین مومنین یکی از مصادیق این موضوع است.

دکتر علی محمد زنگانه در نشست مشترک با ائمه جمعه استان گلستان با اشاره به ارتباط قوی و مستمر ائمه جمعه با بدنه مردم، اظهار کرد: انتظار ما این است که با توجه به ارتباط و اعتماد مردم به روحانیت و تریبون مقدس نماز جمعه ائمه محترم جمعه مردم را به صبوری و همراهی با مدیران دولت مردمی دعوت کنند تا به نتایج مد نظر خود برسیم.

وی با بیان اینکه یکی از الزامات توسعه بنابر اعتقادات دینی ما تشکیل شبکه تعاون اجتماعی بین مومنین است، افزود: برای اینکه بتوانیم این شبکه را ایجاد کنیم مقدمه اش صبر کردن و دعوت دیگران به صبر است موضوعی که بارها در آیات و روایات ما به آن تاکید شده است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اگر خواهان عنایت الهی هستیم، باید باهم، رابطه مومنانه مبتنی بر تقوای اجتماعی برقرار کنیم، خاطرنشان کرد: با این همدلی و همراهی است که می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

زنگانه تلاش و کوشش و مجاهدت در این برهه را کمتر از دفاع مقدس ندانست و ادامه داد: با توجه به تهاجم نرم و جنگ همه جانبه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دشمن، ما در عرصه دفاع مطهر قرار داریم و شرایط کشور و به دنبال آن شرایط استان به گونه ای است که گذر از این سختی ها نیازمند صبر و استقامت است.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم درآمد سرانه خانوار گلستانی که در حال حاضر نصف میانگین کشوری است را به میانگین کشوری برسانیم، اضافه کرد: برای اینکه این اتفاق بیفتد، نیازمند همت، وحدت و انسجام مدیران و مردم هستیم که خوشبختانه با پیگیری ها و همراهی مدیریت ارشد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استان گلستان در لایحه بودجه 1401 جزو 5 استان برتر به لحاظ رشد اعتبارات عمرانی است.

استاندار گلستان با بیان اینکه امیدواریم با تحقق بودجه سال جاری و همچنین اعتبارات سفر رییس جمهور، بخشی از عقب ماندگی های استان در حوزه های زیرساختی را جبران کنیم، تصریح کرد: باید دست در دست هم دهیم، به مهر گلستان خویش را کنیم آباد.

انتهای پیام