جمعه 7 اردیبهشت 1403

شبیه لوچیانو پاواراتی هستم + فیلم

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، وحید موسوی همان خواننده‌ای است که در بخش مقدماتی عصر جدید روی صحنه آمد و لُری خواند و همه را تحت تأثیر قرار داد، همان پسر جوان قدبلند و هیکلی که تیپش بیشتر به وزنه‌برداران و کُشتی‌گیران می‌خورد، روی صحنه آمد و خواند و رأی‌های مثبت داوران را هم از آنِ خود کرد. وقتی از او پرسیدند که "چه‌کاره‌ای؟"، گفت "لوله‌کش هستم."، خودش معتقد بود که لوله‌کشی‌اش از خوانندگی‌اش بهتر است؛ اما به‌حق که خوب خواند.

ویدیوی اجراهای وحید موسوی خیلی زود در فضای مجازی پیچید و طرفداران بسیاری هم برای خود دست و پا کرد. او اهل لرستان است و آنچه روی صحنه عصر جدید خواند هم از موسیقی لرستان بود.

برای آشنایی بیشتر با این خواننده جوان با او هم‌صحبت شدیم، از خودش گفت و از آرزوهایش در دنیای هنر، از شباهتش به لوچیانو پاواراتی و از باخت‌هایش در ورزش کُشتی، موسیقی خودش را رکورددار پنجم شدن می‌داند و بارها در مسابقات کشوری کُشتی پنجم شده است. وحید موسوی و خوانندگانی شبیه به او، بی‌شک استعدادهایی هستند که تا کنون جایی برای ارائه هنرشان برای سطح وسیعی از مخاطبان نیافته‌اند. عصر جدید این امکان را در اختیار آنها قرار داد؛ اما باید دید که آیا موسوی و کسانی مانند او می‌توانند راه خود را در عرصه هنر پیدا کنند.

در ادامه حاصل گفت‌وگو با وحید موسوی را می‌بینید و می‌خوانید: