یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

شرایط دو و میدانی کاران رو به پسرفت رفته است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
شرایط دو و میدانی کاران رو به پسرفت رفته است

مهدی پیرجهان گفت: واقعا دو و میدانی در کشور ما مظلوم واقع شده و شرایط ما رو به پسرفت رفته است.

مهدی پیرجهان رکوردار دوی 400 متر با مانع کشورمان درباره اینکه عملکرد خود را در مسابقات دو و میدانی چطور دید، اظهار کرد: مسابقات خوب و از شرایط مطلوبی هم برخوردار بود به طوری که ورزشکاران توانستند به خوبی ظاهر شوند و چند رکورد ملی هم در آن جا به جا کنند. همچنین برخی دیگر هم نزدیک به رکورد‌های ملی دویدند و این مسئله نشان از این دارد که قرار است برای سال جاری اتفاقات خوبی در رشته اول المپیک رخ بدهد.

او افزود: امیدوارم تمام این موارد و رکوردشکنی‌ها منتهی به این شود تا در بازی‌های آسیایی به آن چیزی که استحقاق و لیاقتش را از لحاظ نتیجه‌گیری داریم به دست بیاوریم. واقعا دو و میدانی در کشور ما مظلوم واقع شده و توقع می‌رفت که پس از مدال نقره احسان حدادی در المپیک شرایط رسیدگی به این رشته بهتراز قبل شود.

رکورددار دوی 400 متر با مانع ایران درباره اینکه عملکرد خود را در نخستین مسابقه فصلش چطور دید، گفت: به عنوان اولین فصل، چون در طول سال رقابت چندانی در ایران نداریم و به دلیل تورم قیمت ارز هم به مسابقات بین‌المللی زیادی نمی‌رویم عملکرد خودم راضی نبودم و تلاش خواهم کرد تا در رویداد‌های بعدی از جمله جام امام رضا (ع) به رکورد‌های بهتری برسم. از طرف دیگر هم شرایط برای من چندان جالب نبود، زیرا یک کسالتی دچار شده بودم و همین مسئله روی عملکرد من تاثیر منفی ایجاد کرده بود.

پیرجهان عنوان کرد: متاسفانه تاکنون مسئولان کمیته ملی المپیک برنامه‌ای برای دو و میدانی‌کاران ندارند و اگر هم دارند برای من نیست. تاکنون سراغی از من گرفته نشده و این اتفاق در شرف بازی‌های آسیایی نمی‌تواند اتفاق خوبی قلمداد شود. هانگژو یک رویداد مهم است که باید بهترین رسیدگی‌ها از طرف مسئولان ورزش کشور صورت بگیرد تا در آنجا بتوانیم مانند جاکارتا به نتایج خوب برسیم. به جای اینکه شرایط برای ما بهتر شود رو به پسرفت رفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی