سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

شرایط متفاوت سپاهان برای دیدار با تراکتور

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
شرایط متفاوت سپاهان برای دیدار با تراکتور

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان از ساعت 19:30 چهارشنبه 15 فروردین 1403 دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌کنند.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که پس از استقلال و پرسپولیس صاحب جایگاه‌های سوم و چهارم جدول هستند تا سه امتیاز این دیدار تأثیر ویژه‌ای روی ادامه حضورشان در کورس قهرمانی لیگ بیست و سوم داشته باشد.

دو تیم پرطرفدار فوتبال کشور که با خریدهای خود در ابتدای فصل رونق زیادی به نقل و انتقالات لیگ برتر دادند حالا هر یک از آنها با کوه انتظار هواداران خود نسبت به تحقق رؤیای قهرمانی روبرو شده اند.

سپاهان که در زمستان سال گذشته باخت‌های متوالی اش باعث شد از صدر جدول فاصله گرفت تا استقلال به رتبه اول صعود کند همچنان می‌تواند امیدوار به باز پس گیری جایگاه خود باشد. این تیم دو بازی معوقه نسبت به سرخابی‌های پایتخت دارد که برد در هر یک از آنها می‌تواند زردپوشان را به کورس گرم قهرمانی برگرداند.

ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان به خوبی می‌داند نتیجه هر بازی پیش رو برای این تیم می‌تواند به امضای تمدید قراردادش با سپاهان را رنگ و روی خاصی ببخشد. بازگشت محمدجواد حسین نژاد، محمد دانشگر و پیام نیازمند به تمرینات گروهی تیمش در آستانه بازی حساس با تراکتور تبریز می‌تواند بهترین خبر برای مورایس باشد تا تمام توان خود را برای بازگشت به صدر جدول به کار ببندد.