شنبه 14 مهر 1403

شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان طرح " چاوش" را اجرا می‌کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان طرح " چاوش" را اجرا می‌کند

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: این شرکت طرح چاوش را برای رضایت مشترکان و پایداری شبکه برق و ولتاژ آن اجرا می‌کند.

علیرضا علیزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح چاوش بر پایه چشم انداز اصلاح ولتاژ شبکه‌های توزیع، طراحی شده که این طرح حرکتی جهادی برای اصلاح و ارتقای افت ولتاژ ناشی از افزایش مشترکان و تغییرهای مصرف برق عملیاتی می‌شود.

وی برای اجرای درست و صحیح این طرح از همه شرکت‌های توزیع برق استان خواست، مشارکت جدی در این طرح داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: ولتاژ، شاخص کلیدی عملکرد به شمار می رود که سلامت فرآیندهای مختلف را در حوزه های بهره برداری، مهندسی و خدمات مشترکان تضمین می کند.

به گفته علیزاده، در فاز نخست اجرای طرح چاوش، 63 پروژه با محوریت تعویض ترانس و نصب ترانس جدید، جدا کردن مسیر شبکه و تغییر آن به منظور اصلاح ولتاژ در محل هایی که پایش شده اجرا می شود.

وی یادآوری کرد: در حال حاضر این موارد توسط اکیپ های عملیاتی و اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: اجرای طرح چاوش، کاهش تلفات انرژی برق، رضایت مشترکان و اثربخشی هزینه‌ای مناسب‌تری را موجب می شود.

علیزاده با تاکید بر اینکه تحقق اهداف چشم انداز 1404 در الویت برنامه های توزیع برق استان زنجان قرار دارد، افزود: در شرایط حاضر یکی از مهمترین فعالیت های در دست انجام، اجرای صحیح و دقیق ارائه خدمات غیرحضوری برای همه مشترکان این شرکت در سطح استان است.

به گفته وی، سند چشم انداز در افق سال 1404 با اهدافی 12 گانه برای صنعت برق نهایی شده که تاب‌آوری شبکه و توانمندی صنعت در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه برق، کسب فناوری‌های نوین و کاربردی، مرکزیت تبادل برق در منطقه و مدیریت عرضه و تقاضای برق مهمترین اهداف این سند محسوب می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*