دوشنبه 7 آبان 1403

شرکت ملی گاز این 488 اداره دولتی را جریمه کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
شرکت ملی گاز این 488 اداره دولتی را جریمه کرد

به گفته مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، گاز 488 اداره دولتی کشور از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز (اول آذرماه) قطع شده است.

مسلم رحمانی با اشاره به اجرای طرح پایش مصرف گاز اداره‌ها طبق دستور معاون اول رئیس‌جمهوری، گفت: با توجه به روند کاهشی دما، اجرای طرح بازرسی وضع مصرف و پایش دمای اداره‌های دولتی با شدت بیشتری انجام و برخورد با سازمان‌های متخلف در این حوزه با جدیت انجام می‌شود.

وی با اشاره به انجام بازدید‌های ادواری از سوی تیم‌های کارشناسی شرکت ملی گاز ایران، بر لزوم رعایت حفظ دمای 18 درجه سانتی‌گراد در همه فضا‌های اداری، تأکید کرد.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران درباره نحوه برخورد با اداره‌های متخلف گفت: از ابتدای آذرماه تاکنون، دمای 132 هزار اداره دولتی پایش شد که بر این اساس، گاز 488 اداره دولتی که با وجود صدور اخطار، به اصلاح مصرف مبادرت نکردند، قطع شد. همچنین 7626 مورد اخطار برای اداره‌های متخلف نیز صادر شده است.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به بخشنامه ابلاغی مبنی بر رعایت دمای (18 درجه)، مسئولان مربوطه در اداره‌ها موظفند که حداکثر یک ساعت پیش از آغاز کار، وسایل گرمایشی را روشن کرده و یک ساعت پیش از پایان کار نیز وسایل گرمایشی در اداره‌ها خاموش شود.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.