دوشنبه 9 مهر 1403

شرکت 7 هزار دانش‌آموز در برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شرکت 7 هزار دانش‌آموز در برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پروش استان زنجان گفت: بیش از 7 هزار دانش آموز در تابستان از برنامه های هفت‌گانه آموزش و پروش شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری اردوهای مختلف دانش آموزی در طول تعطیلات تابستانی، اظهار کرد: 90 اردوی یک روز در مناطق 14 گانه آموزشی برگزاررشد که در این اردوها بیش از 1700 دانش آموز شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه به جز اردوهای یک روزه 128 اردو دیگر در مناطق 14 گانه آموزشی استان برگزارشد که 4200 دانش آموز در این اردو ها شرکت کرده اند، تصریح کرد: مرحله اول طرح سکوی ایران قوی برگزار شده است و این طرح در مرحله داوری استانی قرار دارد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پروش استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه هفت در هفت در استان زنجان، عنوان کرد: 7 پنج شنبه برای دانش آموزانی که در برنامه های غنی سازسی اوقات فراغت آمورش و پروش شرکت می کرد کلاس های عمومی برگزاری می شد.

وی با بیان اینکه عید غدیر در سطح استان زنجان برگزار شد و بیش از 2 هزار دانش آموز در این جشن شرکت کرده اند، تصریح کرد: سوگواری احلی من العسل در سطح استان برگزار شد که بیش از 1600 دانش آموز در این برنامه شرکت کردند.

میرزایی با بیان اینکه مدارس مجازی حفظ قرآن با مدیریت دارالقرآن های آموزش و پرورش برگزار می شود، افزود: پیاده روی مادران و دختران در سطح استان زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از 7 هزار دانش آموز در تابستان از برنامه های هفت گانه آموزش و پروش شرکت کردند، خاطر نشان کرد: بیش از 429 دانش آموز و 393 همکار فرهنگی در مرحله کشوری انواع مسابقات شرکت کرده اند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پروش استان زنجان با بیان اینکه 124 دانش آموزش در انواع مسابقات کشوری در طول ایام بستان موفق به کسب رتبه کشوری شدند، افزود: 36 همکار فرهنگی موفق به کسب رتبه های کشوری در انواع مسابقات شدند.

انتهای پیام /