یک‌شنبه 27 خرداد 1403

شماره 4 پرسپولیس از استقلال‌ها خاطره خوشی ندارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شماره 4 پرسپولیس از استقلال‌ها خاطره خوشی ندارد

علی نعمتی از بازی رفت مقابل دو تیم آبی پوش لیگ برتر خاطره خوشی ندارد.

به گزارش ورزش سه علی نعمتی که در نیم فصل دوم بازیکنی نیمکت نشین بوده و تنها در یکی دو بازی به ترکیب اصلی رسیده در نیم فصل نخست روز خوبی مقابل دو تیم استقلال لیگ نداشت.

نعمتی که در دربی رفت و در دقایق پایانی تکل ناشیانه‌ای در محوطه جریمه روی پای میثم رضاوند زد و به نوعی مانع از برد تیمش شد در بازی با استقلال خوزستان در اهواز نیز مثل دیگر مدافعان تیمش روز خوبی نداشت.

نعمتی در صحنه گل اول میزبان در دقیقه 5 درست جای بود که توپ فرود آمد اما بیرانوند زودتر از اینکه او به توپ برسد توپ را مشت کرد و بعد از آن با ضربه سر جواد آقایی پور، نعمتی نزدیک ترین فرد به توپ بود و شاید می توانست با ضربه آکروباتیک توپ را از رو خط برگرداند که البته کار بسیار دشواری بود.

نعمتی در صحنه گل دوم هم دو بار تعلل کرد و اجازه داد توپ از مقابل او روی دروازه ارسال شوده و در نهایت آقایی پور دبل کند.

در آن مسابقه یحیی گل محمدی از سیستم سه دفاعه استفاده کرد که جواب نداد و باعث تزلزل تیمش شد و نعمتی هم به عنوان استاپر سمت راست به میدان رفت و شرایط خوبی نداشت.

هر چند او در دربی برگشت مقابل استقلال فوق العاده بود اما از بازی با تیم خوزستانی خاطره خوشی ندارد. با این وجود حتی اگر عبدالکریم حسن یک روز در تمرینات تیمش حضور نداشته باشد نعمتی نیمکت نشین خواهد بود و شانسی برای بازی در ترکیب اصلی ندارد.