یک‌شنبه 15 مهر 1403

شما نظر دهید / جذاب‌ترین قهرمانی پرسپولیس کدام است؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
شما نظر دهید / جذاب‌ترین قهرمانی پرسپولیس کدام است؟

پرسپولیسی‌ها با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان برای ششمین بار در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران موفق به کسب قهرمانی شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه 2 بر یک نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و 4 هفته زودتر قهرمانی خود را قطعی کند.

پرسپولیسی‌ها با پیروزی مقابل شاگردان مهدی تارتار برای ششمین بار در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران موفق به کسب قهرمانی شدند و همچنین پوکر کردند.

از شما مخاطبان گرامی باشگاه خبرنگاران جوان می‌خواهیم جذاب‌ترین قهرمانی پرسپولیس را انتخاب کنید.

1 - لیگ اول: پرسپولیس با هدایت علی پروین در هفته آخر موفق شد از استقلال سبقت بگیرد و قهرمان شود. گل قهرمانی سرخ‌ها را ابراهیم اسدی به ثمر رساند. شاگردان پروین در 26 بازی 49 امتیاز کسب کردند.

2 - لیگ هفتم: سرخ‌ها با هدایت افشین قطبی رو در روی سپاهان قرار گرفتند و مقابل 100 هزار تماشاگر با گل سپهر حیدری به پیروزی رسیدند تا برای دومین بار قهرمان لیگ برتر شوند. گل پیروزی بخش سرخ‌ها در دقیقه 96 به ثمر رسید.

3 - لیگ شانزدهم: پرسپولیسی‌ها با هدایت برانکو ایوانکوویچ مقابل ماشین سازی قرار گرفتند و با 2 گل علی علیپور و مهدی طارمی به پیروزی رسیدند تا عنوان قهرمانی را کسب کنند. پرسپولیس در این فصل با 66 امتیاز قهرمان شد و استقلال با 57 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. در این فصل برانکو نخستین قهرمانی خود را با سرخ‌ها جشن گرفت.

بیشتر بخوانید

4 - لیگ هفدهم: در این فصل پرسپولیس با 64 امتیاز قهرمان شد و 3 هفته زودتر قهرمانی شاگردان مرد کروات قطعی شده بود. سرخ‌ها در چارچوب دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف پدیده خراسان رفت و با پیروزی یک بر صفر 60 امتیازی شد. وحید امیری تک گل قرمز‌ها را زد.

5 - لیگ هجدهم: سرخ‌ها در سال آخر برانکو در هفته آخر و در جم جشن قهرمانی گرفتند. پرسپولیسی‌ها در تقابل با شاگردان مهدی تارتار با گل بودیمیر پیروز شدند. پرسپولیس در این فصل با این پیروزی 61 امتیاز شد و سپاهان با 58 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

6 - لیگ نوزدهم: شاگردان یحیی گل محمدی پس از نتیجه گیری فوق العاده در نیم فصل دوم، در هفته بیست و ششم نفت مسجد سلیمان را 2 بر یک شکست دادند و با کسب 62 امتیاز قهرمانی شان را قطعی کردند. علی علیپور و مهدی عبدی گلزنان تیم پرسپولیس بودند. البته یحیی این فرصت را دارد تا در ادامه فصل رکورد امتیازی گیری برانکو را بشکند.

انتهای پیام /