یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

شناسایی بیماران کرونایی توسط 1000 قرارگاه محله محور در البرز / جهاد سپاه در قالب طرح شهید سلیمانی برای واکسیناسیون سراسری

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شناسایی بیماران کرونایی توسط 1000 قرارگاه محله محور در البرز / جهاد سپاه در قالب طرح شهید سلیمانی برای واکسیناسیون سراسری

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: قرارگاه های محله محور البرز با شناسایی بیماران تمامی خدمات مورد نیاز را اعم از دارو، بهداشتی و معیشتی به آنها ارائه می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه البرز امروز شنبه در حاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون نظرآباد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: امروز از نزدیک شاهد تلاش ها و مجاهدت کادر درمان و بسیجیان حوزه واکسیناسیون برای مقابله با کرونا بودیم.

سردار علیرضا حیدرنیا با اشاره به اینکه قدامات خوبی در نظرآباد رقم خورده است، افزود: در حال حاضر فاز سومطرح شهید سلیمانی همزمان با پیک پنجم کرونا در حال اجرا است، متاسفانه طغیان پیک کنونی به مراتب نسبت به پیک های قبلی بسیار بیشتر است. وی اظهار داشت: سپاه و بسیج به عنوان نهادی مردمی برای کمک به شبکه بهداشت و درمان البرز وارد عرصه شده است، در فاز سوم طرح شهید سلیمانی قطع زنجیره شیوع کرونا مد نظر است در نتیجه 1000 پایگاه مقاومت به پایگاه سلامت تبدیل شده اند. حیدرنیا تصریح کرد: قرارگاه های محله محور با شناسایی بیماران تمامی خدمات مورد نیاز را اعم از دارو، بهداشتی و معیشتی به آنها ارائه می دهند تا از منزل خارج نشده و موجب چرخش ویروس نشوند، خوشبختانه در شهرستان نظرآباد کپسول های امانی در اختیار بیماران هم قرار داده می شود. وی گفت: اگر بتوانیم زنجیره انتقال ویروس را کم کنیم، خوبین هستیم که در روزهای آینده بتوانیم پیک پنجم را کنترل کنیم، در مرحله دوم، کمک سپاه و بسیج برای اجرای طرح واکسیناسیون سراسری و انبوه مد نظر است چرا که در روزهای آینده سن تزریق واکسن کاهش می یابد تا شاهد ازدحام نباشیم. حیدرنیا در خاتمه با اشاره به اینکه در بازدید از 2 مرکز واکسیناسیون نظرآباد، روند انجام اقدامات خوب ارزیابی شد، خاطر نشان داشت: مطمئن هستیم اگر هم افزایی بین دستگاه ها بیشتر شود توان ما بیشتر از ویروس کرونا خواهد بود و مردم بدانند برادران و خواهران آنها در سپاه و بسیج تا ریشه کنی کووید 19 در کنار آنها خواهند بود.

انتهای پیام /