پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

شناسایی سایر عوامل شهادت نیروهای فراجا در کهگیلویه و بویراحمد

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
شناسایی سایر عوامل شهادت نیروهای فراجا در کهگیلویه و بویراحمد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: سایر عوامل شهادت نیروهای فراجا شناسایی و در رصد نیروهای امنیتی هستند.

به گزارش مشرق، سید علی ملک حسینی در جمع خبرنگاران با تبریک و تسلیت شهادت دو تن از نیروهای خدوم پلیس در راه تامین امنیت و مبارزه با سوداگران مرگ گفت: با رشادت‌های سبزپوشان نیروی انتظامی برخی از عواملی که در این جنایت دست داشتند در صحنه دستگیر و با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سایر عوامل هم شناسایی و تحت رصد نیروهای امنیتی و انتظامی استان هستند و به مردم این اطمینان را می‌دهیم که دادگستری و دادسرای استان مطابق قانون این افراد را به سزای اعمالشان می‌رسانند.

وی با بیان اینکه امنیت بزرگترین نعمتی است که خدا به ما عطا کرده است، گفت: امنیت خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی است و نیروهای خدوم انتظامی با اهداء جان خود پای امنیت مردم ایستادند و ما در دستگاه قضایی با تمام توان در کنار پلیس برای تامین امنیت پایدار مردم تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان از خانواده‌های دو شهید بزرگوار اخیر عرصه مبارزه با مواد مخدر شهید سرویس درخشان‌فر و شهید مهدی امنیتی‌مهر تقدیر و تشکر کرد.