پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

شناسایی و حمایت نخبگان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دانشگاه آزاد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شناسایی و حمایت نخبگان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد و اولین رویداد ملی عصر امید گفت: معتقدیم که افراد نخبه زیادی در دانشگاه مشغول تحصیل هستند لذا درحال حاضر آنها را شناسایی می کنیم و پس از آن آنها را حمایت خواهیم کرد. بعنوان مثال چندی پیش متوجه شدیم که یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد و اولین رویداد ملی عصر امید گفت: معتقدیم که افراد نخبه زیادی در دانشگاه مشغول تحصیل هستند لذا درحال حاضر آنها را شناسایی می کنیم و پس از آن آنها را حمایت خواهیم کرد. بعنوان مثال چندی پیش متوجه شدیم که یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد موفق به ساخت هلیکوپتر شده است و ما از او حمایت کردیم.

علی اکبری بیان کرد: در سامانه پایش هم اکنون حدود 80 تا 100 هزار پایان نامه را ساماندهی کردیم و از طرف دیگر در همین سامانه موضوعات مورد علاقه صنایع را به جهت آشنایی دانشجویان با آنها ارائه کردیم معتقدیم اینگونه دانشجویان با مسائل واقعی کشور آشنا خواهند شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی به دوره های توان افزایی برای پیوستن دانشجویان به صنایع و پیدا کردن کار آنها اشاره کرد و گفت: حال حاضر این باشگاه 268 نماینده در واحدهای دانشگاه آزاد، 135 نماینده در واحدهای سما دارد که برنامه داریم آنها را افزایش دهیم.