شنبه 8 اردیبهشت 1403

شنا

شنا

وب‌گاه فرارو

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با گذر موج از روی کشور در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، غرب کرمان، غرب و جنوب اصفهان، جنوب مرکزی، جنوب یزد و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان هواشناسی از بارش باران، برف و وزش باد شدید، ورود سامانه بارشی جدید طی روز دوشنبه به کشور و بارش‌های رگباری شدید در 11 استان خبر داد. فردا شنبه در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق کشور بارش پراکنده روی می‌دهد. یکشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در نوار غربی و بخش‌هایی از جنوب، جنوب شرق و مرکز ابرناکی، بارش و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود زمان هواشناسی از بارش باران،...

وب‌گاه خبر آنلاین

برادرم از طریق گردان «حبیب بن مظاهر» به جبهه اعزام شد و در آن زمان قصد شرکت در عملیات «والفجر 10» را داشت که قرار بود در منطقه شاخ شمیران شرق حلبچه برگزار شود، اما به دلیل سن کم، مسئولان مانع حضور وی در عملیات شدند، ولی حمید به تهران بازنگشت و در تدارکات ماند و به رزمندگان خدمت می‌کرد. او سال 1367 به شهادت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هلال‌احمر، در اطلاعیه ستاد ملی خدمات یکپارچه هلال‌احمر در طرح نوروزی 1403 آمده است: «طی هشت روز از آغاز طرح نوروزی هلال‌احمر، از 24 اسفند 1402 تا امروز سوم فروردین، 1252 مورد عملیات و خدمات امدادی برای کمک به هموطنان در حوادث مختلف انجام و به 7180 نفر امدادرسانی شده است. با آغاز فعالیت ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با اجرای طرح نوروزی 1403 هلال‌احمر، در 8 روز گذشته به بیش از 884 هزار نفر خدمات‌رسانی شده است.

خبرگزاری تسنیم

با اجرای طرح نوروزی 1403 هلال‌احمر، در 8 روز گذشته به بیش از 884 هزار نفر خدمات‌رسانی شده است. همچنین براساس آمارهای به دست آمده، میزان حوادث ساحلی بویژه در سواحل بوشهر نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف و وزش باد شدید، ورود سامانه بارشی جدید طی روز دوشنبه به کشور و بارش‌های رگباری شدید در 11 استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف و وزش باد شدید، ورود سامانه بارشی جدید طی روز دوشنبه به کشور و بارش‌های رگباری شدید در 11 استان خبر داد. فردا شنبه در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق کشور بارش پراکنده روی می‌دهد. یکشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در نوار غربی و بخش‌هایی از جنوب، جنوب شرق و مرکز ابرناکی، بارش و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف و وزش باد شدید، ورود سامانه بارشی جدید طی روز دوشنبه به کشور و بارش‌های رگباری شدید در 11 استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تاکید بر سخنان رهبری در نام‌گذاری سال جدید گفت: تولید ورزشکار در سال جدید بزرگ‌ترین وظیفه ورزش ایران است.

وب‌گاه عصر ایران

این موجود باستانی بیش از 11 فوت (بیش از سه متر) طول داشته و بیش از 16 میلیون سال پیش در اقیانوس‌ها شنا می‌کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان از احتمال بارش‌های سیل‌آسا، آب‌گرفتگی معابر، وزش باد شدید و کولاک برف خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور با هشدار هواشناسی سطح زرد از افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا از اوایل وقت فردا جمعه تا اواخر وقت شنبه چهارم فروردین خبر داد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور به برخی مناطق هشدار زرد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، الهام عابدینی، پژوهشگر روابط بین الملل، غرب مدعی است دارو، غذا و کمک‌های بشردوستانه مشمول تحریم نیست. اما در عمل محدودیت در انتقال پول و تراکنش بانکی سبب شده در عمل این محصولات نیز در بهترین حالت، با قیمتی گزاف و در زمانی طولانی تر به ایران برسد. حتی امدادرسانی هلال احمر به عنوان یک نهاد بین المللی بشردوستانه هم تحت تاثیر تحریم‌ها آسیب دیده است. دهه‌هاست...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور به برخی مناطق هشدار زرد داد.