پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

شنا

شنا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت لیر ترکیه در آخرین شنبه سال در حالی شاهد انجام معاملات ارزی بود که نسبت به دو روز گذشته روند صعودی را تجربه کرد و 1885 تومان قیمت خورد تا 20 تومان رشد نسبت به پنجشنبه هفته پیش داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز بازار ارز تهران شاهد روند صعودی قیمت ها به جز دینار عراق؛ نسبت به روز گذشته است و ارزش هر درهم امارات در جریان مبادلات ارزی امروز به 16080 تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسامی نامزدهای قهرمان ایران (جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402) مشخص شد. اسامی نامزدهای قهرمان ایران (جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402) مشخص شد. به گزارش عرشه آنلاین، نامزدهای این جشنواره تحت هشت عنوان (آقای ورزش ایران، بانوی ورزش ایران، برترین سرمربی، برترین تیم ملی، قهرمان فردا، برترین صحنه ورزشی، برترین گل سال، برترین ورزشکار پارالمپیک) به رقابت خواهند پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی نامزد‌های «قهرمان ایران» جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402 مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه تعطیلی مراکز دارای بخش‌های بستری در ایام نوروز تخلف است، از تشدید نظارت‌ها بر عرضه مواد غذایی در رستوران‌ها و مراکز بین راهی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سواحل ترکیه قایق مهاجران واژگون شدو 22 مهاجر غرق شدند. مقامات ترکیه اعلام کردند دست‌کم 22 مهاجر از جمله چهار کودک در پی غرق شدن قایق‌شان در آب‌های سواحل ترکیه جان باختند. به گزارش عرشه آنلاین، مقامات در شمال غرب ترکیه می‌گویند قایق این مهاجران در سواحل «چناق‌قلعه» (چاناکاله) واژگون شده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات ترکیه اعلام کردند دست‌کم 22 مهاجر در پی غرق شدن قایق‌شان در آب‌های سواحل ترکیه جان باختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات ترکیه اعلام کردند دست‌کم 22 مهاجر از جمله چهار کودک در پی غرق شدن قایق‌شان در آب‌های سواحل ترکیه جان باختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان آتش نشانی دزفول گفت: پیرمردی 70 ساله در یکی از کانال‌های آبیاری دزفول غرق شده بود که جسد وی پس از گذشت 6 روز کشف شد.

وب‌گاه فرارو

آیا احساس خارش در عمق گوش باعث ناراحتی زیادی می‌شود؟ شاید نتیجه تمیز کردن بیش از حد باشد. در این مطلب 7 دلیل خارش مداوم گوش را بشناسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهم نیست که علت خارش گوش شما چیست، برای تمیز کردن جرم گوش، وارد کردن هر شی به داخل گوش ایده خوبی نیست.

وب‌گاه عصر ایران

نهنگ‌های قاتل از یک روش عجیب برای شکار فُک‌ها استفاده می‌کنند؛ نهنگ‌ها با شنا در کنار یکدیگر موجی می‌سازند که موجب شکسته شدن سکوی یخی به قطعات کوچکتر می‌شود. این موج‌ها موجب می‌شود فک به آب بیفتد و در آنجا نهنگ‌ها می‌توانند حمله کنند.

وب‌گاه فرارو

پروستوس کلوسوس (Perucetus colossus) حدود 39 میلیون سال پیش (در دوره ائوسن) در سرزمین فعلی پرو زندگی می‌کرد. این گونه که اولین بار در سال 2023 معرفی شد از تیره خسروسوسماران (Basilosauridae) است؛ قدیمی‌ترین نهنگ‌های شناخته‌شده که به‌طور انحصاری در آب زندگی می‌کردند.

وب‌گاه عصر ایران

خفاش‌ها، علاوه بر این که پرنده‌های پستاندار هستند، توانایی شنا کردن را نیز دارند. در واقع، شنا کردن یک خفاش از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌هاست. این حیوانات عجیب و غریب، که معمولاً در مکان‌های تاریک و تیره دیده می‌شوند، در آب نیز می‌توانند به شنا بپردازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا احساس خارش در عمق گوش باعث ناراحتی زیادی می‌شود؟ شاید نتیجه تمیز کردن بیش از حد باشد. در این مطلب 7 دلیل خارش مداوم گوش را بشناسید. آیا احساس خارش در عمق گوش باعث ناراحتی زیادی می‌شود؟ شاید نتیجه تمیز کردن بیش از حد باشد. در این مطلب 7 دلیل خارش مداوم گوش را بشناسید. به گزارش عرشه آنلاین، آیا دائماً گوش خود را می خارید؟ این احساس می تواند ناراحت‌کننده باشد و شما را وادار به استفاده...