چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

شنا

شنا

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: در سال گذشته موفق به برگزاری 7 طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر شده‌ایم و برای سال جاری نیز این برنامه‌ها را پیش رو خواهیم داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که گیشه سینماها را اکران کمدی‌های عامه پسند رونق داده نمایش دو فیلم «بی‌بدن» و «قوی‌دل» فضایی تازه برای دوستداران سینما ایجاد کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید فردین تقی‌زاده، مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در خصوص اقدامات انجام شده این اداره کل در سال 1402 گفت: این اداره کل در سال گذشته موفق به برگزاری چهارمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دختر و پسر دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور 652 دانشجو دختر و 803 دانشجو پسر شده است. تقی زاده با بیان اینکه این...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور تا پنجشنبه خبر داد و نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز، یکشنبه، و فردا در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، برخی مناطق شرق و جنوب شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در برخی مناطق گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور تا پنجشنبه خبر داد و نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: آب‌های خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز در هفته جاری با افزایش وزش باد و ارتفاع موج همراه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

در سال 2023 بود که یک جمجمه 150 میلیون ساله از یک گونه بیش‌خزنده‌واران (پلیوسور) در ارتفاع 12 متری در بالای صخره‌ای در امتداد ساحل ژوراسیک پیدا و بازیابی شد و خبر یافتن چنین فسیلی مثل بمب سر و صدا کرد.

وب‌گاه گسترش

مهرداد فرید بیان کرد که فروش موفقیت سینماگران است و برای دستیابی به یک دستاورد دولت، لازم است بیشتر فیلم‌های سینمایی به فروش خوبی برسند و یک منحنی نرمال در نمودار فروش آثار سینمایی شکل بگیرد.

وب‌گاه فرارو

هتل Dolce Hanoi Golden Lake در ویتنام، به لطف طلا‌های براقش، یک هتل زیبا با نمای داخلی و خارجی جذاب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: آب‌های خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز در هفته جاری با افزایش وزش باد و ارتفاع موج همراه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: مردم استان تهران طی 4 روز آینده از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند. مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: مردم استان تهران طی 4 روز آینده از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند. به گزارش عرشه‌آنلاین، حامد...

وب‌گاه فرارو

افشای دوپینگ مخفیانه اعضای تیم ملی شنای چین در بازیهای المپیک 2020 باعث شده است تا این کشور در آستانه از دست دادن مدال‌های کسب شده در این رشته بازیهای المپیک توکیو قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

افشای دوپینگ مخفیانه اعضای تیم ملی شنای چین در بازیهای المپیک 2020 باعث شده است تا این کشور در آستانه از دست دادن مدال های کسب شده در این رشته بازیهای المپیک توکیو قرار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد فرید با اشاره به اینکه فروش بالای فیلم‌های سینمایی دستاورد سینماگران است، تأکید کرد: تنها در صورتیکه اکثر فیلم‌های سینمایی به فروش نسبتاً خوبی برسند و یک منحنی نرمال در نمودار فروش آثار سینمایی ایجاد شود، می‌توان آن را دستاورد دولت دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

افرادی که بیشتر ورزش می‌کنند، استرس کمتری دارند و این بر سلامتی قلب آنان نیز تاثیر مثبتی دارد.