جمعه 10 فروردین 1403

شنا

شنا

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگه از الان داری برای سفر و تعطیلات نوروز 1403 برنامه ریزی می کنی؛ حواست باشه دریاچه سد طالقان رو از قلم نندازی. اگه از الان داری برای سفر و تعطیلات نوروز 1403 برنامه ریزی می کنی؛ حواست باشه دریاچه سد طالقان رو از قلم نندازی. به گزارش عرشه آنلاین، یکی از بزرگ ترین سدهای کشور که بر روی رود شاهرود احداث گردیده است، سد طالقان نام دارد. این سد باعث به وجود آمدن منطقه ای به نام دریاچه سد...

وب‌گاه مشرق نیوز

جان کوتس، نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک شمار تقریبی ورزشکاران روسیه در المپیک را اعلام کرد که بسیار کم تعداد خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبی، شهر آسمان‌خراش‌ها، مراکز خرید لوکس، جزایر مصنوعی و جاذبه های گردشگری بی‌نظیر، به عنوان یکی از جذاب ترین مقاصد سرمایه گذاری در جهان شناخته می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون بهداشت وزارت بهداشت با تشریح جزئیات اجرای طرح سلامت نوروزی و بازرسی بهداشتی از اماکن عمومی گفت: موادغذایی ناایمن حاوی باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها یا مواد شیمیایی مضر عامل ایجاد بیش از 200 بیماری است.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با یک مربی ترک‌تبار جهت حضور در تمام رده‌های سنی تیم‌های ملی شنا به توافق رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در هر تعطیلات استان گیلان شاهد حضور انبوه گردشگران است. این استان در کنار مازندران، تهران، اصفهان و شیراز یکی از جذاب‌ترین مقاصد برای توریست‌ها محسوب می‌شود. همین علاقه و اشتیاق برای سفر به گیلان اما مسائل و چالش‌هایی را به دنبال دارد؛ ترافیک سنگین، دشواری زیاد در پیدا کردن محل اقامت، بالا رفتن قیمت‌ها و حتی گاه مشکل در تامین نان و سایر ملزومات!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت لیر ترکیه در آخرین شنبه سال در حالی شاهد انجام معاملات ارزی بود که نسبت به دو روز گذشته روند صعودی را تجربه کرد و 1885 تومان قیمت خورد تا 20 تومان رشد نسبت به پنجشنبه هفته پیش داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز بازار ارز تهران شاهد روند صعودی قیمت ها به جز دینار عراق؛ نسبت به روز گذشته است و ارزش هر درهم امارات در جریان مبادلات ارزی امروز به 16080 تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسامی نامزدهای قهرمان ایران (جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402) مشخص شد. اسامی نامزدهای قهرمان ایران (جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402) مشخص شد. به گزارش عرشه آنلاین، نامزدهای این جشنواره تحت هشت عنوان (آقای ورزش ایران، بانوی ورزش ایران، برترین سرمربی، برترین تیم ملی، قهرمان فردا، برترین صحنه ورزشی، برترین گل سال، برترین ورزشکار پارالمپیک) به رقابت خواهند پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی نامزد‌های «قهرمان ایران» جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال 1402 مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه تعطیلی مراکز دارای بخش‌های بستری در ایام نوروز تخلف است، از تشدید نظارت‌ها بر عرضه مواد غذایی در رستوران‌ها و مراکز بین راهی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سواحل ترکیه قایق مهاجران واژگون شدو 22 مهاجر غرق شدند. مقامات ترکیه اعلام کردند دست‌کم 22 مهاجر از جمله چهار کودک در پی غرق شدن قایق‌شان در آب‌های سواحل ترکیه جان باختند. به گزارش عرشه آنلاین، مقامات در شمال غرب ترکیه می‌گویند قایق این مهاجران در سواحل «چناق‌قلعه» (چاناکاله) واژگون شده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات ترکیه اعلام کردند دست‌کم 22 مهاجر در پی غرق شدن قایق‌شان در آب‌های سواحل ترکیه جان باختند.