جمعه 31 فروردین 1403

شهاب حسینی

شهاب حسینی

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهم به فارسی تاجیکی سخن می‌گوید و مترجم به روسی ترجمه می‌کند. فیلمی از بازجویی سرکرده گروه مظنون به حمله تروریستی در کروکوس را ببینید. به گزارش عرشه آنلاین، متهم به فارسی تاجیکی سخن می‌گوید و مترجم به روسی ترجمه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یافته های جدید نشان می‌دهد مغز انسان به طرز شگفت‌انگیزی در برابر تجزیه شدن مقاوم است، چیزی که در تضاد شدید با نظریه‌های قبلی است. یافته های جدید نشان می‌دهد مغز انسان به طرز شگفت‌انگیزی در برابر تجزیه شدن مقاوم است، چیزی که در تضاد شدید با نظریه‌های قبلی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گزارش عرشه آنلاین، کانال تلگرامی تونل زمان تصویری از ویژه نامه مطبوعات در اولین نوروز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1358 را منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، کانال تلگرامی تونل زمان تصویری از ویژه نامه مطبوعات در اولین نوروز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1358 را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرینات استقلال در سال 1403 با 4 غایب قطعی شروع خواهد شد تمرینات استقلال در سال 1403 با 4 غایب قطعی شروع خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی جواد نکونام، تمرینات استقلال برای ادامه مسابقات لیگ برتر از فردا (5 فروردین) آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای از محرز شدن استفاده از گوشت تک سمی در 3 واحد در مشهد و طرقبه شاندیز خبر داد به گزارش عرشه آنلاین، اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای از محرز شدن استفاده از گوشت تک سمی در 3 واحد در مشهد و طرقبه شاندیز و اقدام به تشکیل پرونده و پلمب این مراکز خبر داد. در این اطلاعیه آمده است:

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای این که بدانید چه رخدادی در زندگی تان ممکن است رخ دهد فال انبیا امروزت را در همین صفحه بخوانید. یکی از سرگرمی‌های افراد گرفتن فال است. یکی از فال های پرطرفدار فال انبیا است. یکی از فال‌8های سرگرم کننده برای ایرانی‌ها فال انبیا است که در آن شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال 1403، اگر فرض بگیریم که قیمت دلار حدود 61 هزار تومان بماند، تنها 6 دلار نسبت به سال قبل حقوق‌ها بیشتر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، از سال 1396 به این سو، حداقل دستمزد کارگر ایرانی نسبت به دلار کاهش بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است. در سال 1403، اگر فرض بگیریم که قیمت دلار حدود 61 هزار تومان بماند، تنها 6 دلار نسبت به سال قبل حقوق‌ها بیشتر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آصفری گفت: تعطیلی دو روز در هفته در کشور مغایر اصل سوم قانون اساسی است، چون تبعیض و بی‌عدالتی است. به گزارش عرشه آنلاین، آصفری گفت: تعطیلی دو روز در هفته در کشور مغایر اصل سوم قانون اساسی است، چون تبعیض و بی‌عدالتی است. تعطیلی روز‌های هفته در هر کشور بر اساس عقاید دینی، فرهنگ و قوانین محلی متفاوت است. برای مثال، در برخی کشور‌ها همه یا برخی از روز‌های هفته به عنوان روز‌های تعطیل تعیین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرقی ایران قرار گرفته و استانی مرزی به حساب می‌آید. بیشترین مرز مشترک آن نیز با کشور پاکستان و بخش‌هایی از آن در شمال منطقه با افغانستان است. استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرقی ایران قرار گرفته و استانی مرزی به حساب می‌آید. بیشترین مرز مشترک آن نیز با کشور پاکستان و بخش‌هایی از آن در شمال منطقه با افغانستان است. از جنوب نیز به دریای عمان راه دارد. به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌کارشناس هواشناسی صدا و سیما امروز 4 فروردین 1403 در شبکه خبر گفت: هشدار نارنجی که هم اکنون صادر شده همراه با مخاطره است. کارشناس هواشناسی صدا و سیما امروز 4 فروردین 1403 در شبکه خبر گفت: هشدار نارنجی که هم اکنون صادر شده همراه با مخاطره است. به گزارش عرشه آنلاین تمامی پیش بینی‌ها حکایت از آن دارد که روزهای پر بارشی در راه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌به تازگی ویدئویی از بازگشایی سفارت ایران در آمریکا منتشر شده که جنجال گسترده‌ای را میان کاربران شبکه‌های اجتماعی راه انداخته است. به تازگی ویدئویی از بازگشایی سفارت ایران در آمریکا منتشر شده که جنجال گسترده‌ای را میان کاربران شبکه‌های اجتماعی راه انداخته است. مصطفی فقیهی، روزنامه‌نگار این ویدئو را در توئیتر منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: اگر در سال آینده واحد‌های مسکونی نهضت ملی در بازار مسکن عرضه شود؛ شاهد کاهش قیمت مسکن خواهیم بود. نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: اگر در سال آینده واحد‌های مسکونی نهضت ملی در بازار مسکن عرضه شود؛ شاهد کاهش قیمت مسکن خواهیم بود. داوود بیگی‌نژاد نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه اگر در سال آینده واحد‌های مسکونی نهضت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری عامل قتل یک مرد سالخورده در جنوب تهران خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، کارآگاهان خیلی زود با تحقیقات میدانی پی بردند، مقتول در جریان درگیری خانوادگی با پسرخوانده خود هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است که با کشف این سرنخ اقدامات پلیسی برای دستگیری متهم آغاز شد. رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری عامل قتل یک مرد سالخورده در جنوب تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفیر سابق کشورمان از برخورد دوگانه طالبان با حوادث تروریستی در ایران و روسیه انتقاد کرد. پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ به گزارش عرشه آنلاین، سفیر سابق کشورمان از برخورد دوگانه طالبان با حوادث تروریستی در ایران و روسیه انتقاد کرد. محمدرضا بهرامی، سفیر سابق ایران در افغانستان در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: وزارت امور خارجه طالبان با محکوم کردن حادثه مسکو، آن را یک اقدام «تروریستی» خواند. این در حالی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات ایرادات مرحله سوم شورای نگهبان به طرح ساماندهی کارکنان دولت اعلام شد جزئیات ایرادات مرحله سوم شورای نگهبان به طرح ساماندهی کارکنان دولت اعلام شد در آخرین نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان در سال 1403 عنوان شد، ایرادات قبلی شورای نگهبان در آخرین اصلاحیه طرح ساماندهی کارکنان دولت مرتفع شده و تنها ایرادات هیئت عالی نظارت بر سیاست‌های کلی نظام اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام پابرجاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر زن بدون داشتن رابطه زناشویی از همسر خود طلاق گرفته باشد بنا بر قانون امکان حذف نام همسر سابق از شناسنامه خود را خواهد داشت. به گزارش عرشه آنلاین، پس از جدایی زوجین از یکدیگر یکی از دغدغه‌های آنها یادآوری خاطرات زندگی گذشته است و همواره در تلاش برای پاک کردن تمام آثار و نشانه‌های حضور آن فرد در زندگی قبلی خود هستند و یکی از پررنگترین این نشانه ها وجود نام همسر سابق در شناسنامه فرد...