جمعه 28 اردیبهشت 1403

شهاب حسینی

شهاب حسینی

وب‌گاه خبر آنلاین

سریال گناه فرشته - آن‌طور که منابع جستجوی کلیدواژه‌ها نشان می‌دهند - این روزها کماکان از پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است، درباره این سریال به کارگردانی «حامد عنقا» حرف‌وحدیث زیاد است و تاکنون هم‌پا و گاه بیشتر از متن حاشیه آفریده، سریال تنها به خود مشغول نیست و در بیرون از خود نیز واکنش‌های بسیاری را برانگیخته و شاید این خود دلیلی بر جستجو کلیدواژه گناه فرشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سه قسمت از نسخه ویژه نابینایان سریال «گناه فرشته»، به کارگردانی حامد عنقا، جمعه منتشر می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

اکران فیلم‌های نوروزی سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه از 23 اسفندماه به صورت همزمان و با نمایش دو فیلم بلند سینمایی و یک بسته فیلم کوتاه شامل 5 فیلم آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، اکران فیلم‌های نوروزی سینما‌های منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه از 23 اسفندماه به صورت همزمان و با نمایش دو فیلم بلند سینمایی و یک بسته فیلم کوتاه شامل 5 فیلم آغاز می‌شود. براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، فیلم سینمایی «نویسنده مرده است» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی و براساس فیلمنامه‌ای نوشته...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دو فیلم سینمایی و یک بسته فیلم کوتاه نوروز 1403 در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

دو فیلم سینمایی و یک بسته فیلم کوتاه نوروز 1403 در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهاب حسینی دیپلم خود را در رشته علوم‌انسانی گرفت و سال 70 در کنکور سراسری در رشته روان‌شناسی پذیرفته شد اما به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد بار دیگر در کنکور هنر شرکت کرد شهاب حسینی دیپلم خود را در رشته علوم‌انسانی گرفت و سال 70 در کنکور سراسری در رشته روان‌شناسی پذیرفته شد اما به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد بار دیگر در کنکور هنر شرکت کرد و با رتبه 85 در رشته بازیگری در دانشگاه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهاب حسینی دیپلم خود را در رشته علوم‌انسانی گرفت و سال 70 در کنکور سراسری در رشته روان‌شناسی پذیرفته شد اما به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد بار دیگر در کنکور هنر شرکت کرد و با رتبه 85 در رشته بازیگری در دانشگاه آزاد پذیرفته شد.

وب‌گاه عصر ایران

محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست و شهاب حسینی در کنکور سراسری چه رتبه‌ای به دست آورده‌اند؟

وب‌گاه عصر ایران

شهاب حسینی در برنامه جدید خود که در در فضای خودمانی و صمیمانه یک کافه ضبط می‌شود مورد انتقاد یک کارگردان فیلم کوتاه قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

به تازگی رتبه کنکور رضا گلزار، شهاب حسینی و الناز شاکردوست در کنکور اعلام شده است.

وب‌گاه عصر ایران

شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی یک وکیل دادگستری است که در پرونده‌های حقوقی صاحب نام است و ثروت زیادی را به واسطه حسن شهرت کسب کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) در روز عید نیمه شعبان، مراسم ازدواج خود را جشن گرفتند که تصاویری از این مراسم را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوید محمدزاده بازیگر توانمند تئاتر و سینما را در ظاهری کاملا متفاوت و عجیب مشاهده میکنید که باعث شوکه شدن طرفدارانش شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک سکانس از قسمت جدید گناه فرشته جنجالی شد یک سکانس از قسمت جدید گناه فرشته جنجالی شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ساعات اخیر صحنه هایی تکان دهنده از سریال گناه فرشته در شبکه های مجازی دست به دست می‌شود که در ادامه می‌بینید. چندثانیه: در ساعات اخیر صحنه هایی تکان دهنده از سریال گناه فرشته در شبکه های مجازی دست به دست می‌شود که در ادامه می‌بینید.