جمعه 14 اردیبهشت 1403

شهاب حسینی

شهاب حسینی

خبرگزاری تسنیم

زمانی که به فهرست سریال‌های پخش شده از پلتفرم‌های نمایش خانگی نگاهی می‌اندازیم، می‌بینیم که بیش از نیمی از آنها در رده آثار پلیسی - معمایی قرار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتشار تصاویری تازه از شهاب حسینی و همسرش با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهره جدید شهاب حسینی با ریش متفاوت و موهای کم‌پُشت در تصاویر جدیدش خبرساز شده است. علاوه بر این گذر زمان هم به خوبی بر چهره این بازیگر 50 ساله مشخص است.

وب‌گاه فرارو

از چیستی تاریخ گفتن چنان تکرار وعیان گویی را می‌ماند که کسانی بی تحمل و تامل خواهند گفت "از کرامات شیخ ما این است.... شیره را خورد و گفت شیرین است". اما باید به تعداد دقایق بودن آدم‌ها جسارت تردید و اندیشیدن به معلوم و مذموم را به میان انداخت تا آدمی به شیوه‌ی طوطی تکرار نگزیند و باورش را ولو شکرین تنها گریز و گزیر خویش نپندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شبکه خبری المسیره یمن از تجاوز مجدد آمریکا و انگلیس به خاک یمن خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاید «گناه فرشته» در عرصه بازنمای امر واقعی، محل مناقشه و بحث باشد، اما در بازنمایی «امر نمادین» بسیار کاردرست و قوی عمل می کند. به بیان دیگر، اگر کل داستان فیلم و کارکرد کاراکترها را از منظر تمثیل و امر نمادین بررسی کنیم، نه تنها «گناه فرشته» یک تجربه‌ی موفق و ماندگار است، که حتی ضعف‌های ظاهری آن هم دیگر «ضعف» به نظر نمی رسد، بلکه در خدمت این روایت تمثیلی و نمادین از «وضعیت» انسان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی با استایل متفاوتش عکس عجیبی به اشتراک گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرهاد آئیش درباره ازدواجشان با همسرش مائده طهماسبی همچنین ماجرای خواستگاری عجیب و باور نکردنی اش و شروع زندگی عاشقانه شان توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانستن جزئیات زندگی هر بازیگر و فرد مشهوری برای مخاطبانش جذاب است بهنوش بختیاری نیز با انتشار عکس ماشین جدید و لاکچری اش جلب توجه زیادی را به همراه داشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

سید شهاب حسینی تنکابنی، همانطور که از نام خانوادگی اش مشخص است اهل تنکابن مازندران می باشد و یک برادر بنام سید مهدی و دو خواهر دارد. سید شهاب حسینی در سال 1374 وقتی 22 ساله بود با پریچهر قنبری از همکاران خود در تئاتر ازدواج کرد.

وب‌گاه عصر ایران

شهاب حسینی به همراه همسرش در اکران خصوصی فیلم خودش در پردیس چارسو تهران حضور یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، در ابتدای این مراسم شهاب حسینی تهیه‌کننده و کارگردان اثر با تشکر از مخاطبان و مدیران گروه سینمایی هنر و تجربه که شرایط اکران این فیلم را فراهم کردند گفت: شکل‌گیری این دغدغه و ایده اصلی ساخت این فیلم به زمانی بازمی‌گردد که به کشور آمریکا سفر کردم هنگام ورود به این کشور سوال‌های مختلفی درباره چگونگی کار...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «نویسنده مرده است» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی و نویسندگی آرش عباسی شب گذشته (19 اسفند) توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با حضور سازندگان اثر، هنرمندان سینما و اهالی رسانه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان و تهیه کننده «نویسنده مرده است» گفت: شکل‌گیری این دغدغه و ایده اصلی ساخت این فیلم به زمانی بازمی‌گردد که به کشور آمریکا سفر کردم، هنگام ورود به این کشور سوال‌های مختلفی درباره چگونگی کار در سینمای آمریکا برایم وجود داشت، ولی می‌خواستم روال فیلمسازی را تجربه کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از پژمان بازغی در کنار دخترش نفس بازغی بازیگر «گناه فرشته» در فضای مجازی پربازدید شده است.