شنبه 29 اردیبهشت 1403

شهرداری تهران

شهرداری تهران

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بازدید چند میلیونی از نمایشگاه سال گذشته را مصداق گردشگری فرهنگی در کلانشهر تهران دانست و افزود: پیش‌بینی می‌کنم استقبال مردم از نمایشگاه کتاب امسال بیشتر از سال قبل باشد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتوبوسرانی تهران گفت: اگر سنگ‌اندازی نشود، می‌توان به حضور اتوبوس‌های تازه‌نفس چینی تا پایان سال در تهران امیدوار بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران از ساخت 9500 واحد مسکونی در مناطق 18،19 و 22 با هدف ایجاد ارزش افزوده برای آینده شهر تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فنی و عمران شهرداری تهران از رایزنی با شورای تأمین تهران برای مسدود کردن مسیری برای اجرای پروژه یادگار امام خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران درباره ساخت پروژه‌های مسکونی گفت: پروژه‌های مسکونی در مناطق 18 «پروژه الغدیر» و 19 و همچنین پروژه «مریم» در منطقه 22 در قالب شهرک‌های الگو (مجموعا 9500واحد) که قرارداد آن‌ها منعقد خواهد شد. زمان تحویل پروژه‌ها حداقل سه ساله خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجرای طرح ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در شمال تهران آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هادی حق بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اجرای پروژه بزرگراه یادگار امام در تهران، اظهار کرد: این طرح اثر فوق العاده‌ای بر ترافیک مناطق جنوبی و جنوب غربی پایتخت خواهد داشت. این طرح سخت و پیچیده و طاقت فرسا از 10 سال پیش کلید خورد، اما متوقف شد. امیدواریم پس از 10 سال مردم حلاوت اجرای این طرح را بچشند. اجرای سه شیفته ادامه بزرگراه...

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به ادامه شاخه غربی پروژه یادگار امام گفت: برای اجرای این پروژه در صورت موافقت شورای تامین استان "میدان جی" برای اجرای پروژه انسداد خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

تصویری قابل تأمل از زیر پل‌های تهران که وایرال شده است که نشان می‌دهد زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کار‌های صنفی تبدیل شده است.

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 8 تهران از جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری در پرونده حقوقی منطقه به ارزش 77 میلیارد تومان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

هفته گذشته، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اعلام کرد که میزان سموم در برخی از محصولات کشاورزی بالاتر از حد مجاز است. او همچنین اعلام کرد که این موضوع توسط مجموعه‌های امنیتی و بالادستی پیگیری و نامه‌نگاری خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 16 گفت: در حوزه توسعه فضای سبز منطقه زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع در علی‌آباد جنوبی تملک شده که برای احداث بوستان شهری در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فنی و عمران شهرداری تهران از رایزنی با شورای تأمین تهران برای مسدود کردن مسیری برای اجرای پروژه یادگار امام (ره) خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حمل‌ونقل شهرداری منطقه 12 گفت: به موتورسواران مجوز و یا کارت ورود به محدوده می‌دهیم، این طرح را امسال دنبال خواهیم کرد و موتورها شناسایی می‌شوند، در نهایت مقابل موتورهایی که مجوز ورود ندارند را خواهیم گرفت. معاون حمل‌ونقل شهرداری منطقه 12 گفت: به موتورسواران مجوز و یا کارت ورود به محدوده می‌دهیم، این طرح را امسال دنبال خواهیم کرد و موتورها شناسایی می‌شوند، در نهایت مقابل موتورهایی...