یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

شهرداری تهران

شهرداری تهران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اعلام کرد: «پروژه تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار بهره برداری می شود.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حلیا سادات حسینی، در چهارمین روز از هفته زمین پاک و در مراسم پیاده روی خانوادگی و پاکسازی، در تفرجگاه نرجس خاتون در منطقه 15 در جمع فعالین محیط زیست به اهمیت و مشارکت مردم در قبال کاهش پلاستیک و نجات زمین و حفظ آن برای نسل‌های آینده اشاره کرد. وی به معضلات محیط زیستی که منجر به عدم داشتن زمینی پاک می‌شود اشاره کرد و افزود: عواملی، چون توسعه شهرها،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بخشدار کن از حضور 8 هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد 50درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت هفته سلامت در قطعه 50 بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.

خبرگزاری تسنیم

اخیراً فیلمی در فضای مجازی به نمایش در آمده است که نشان می‌دهد شهرداری منطقه 7 در باغ موزه قصر تعدادی درخت را قطع کرده است و این طور وانمود می‌کند که گویی شهرداری به دنبال قتل عام درختان و دشمنی با آنهاست!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ساخت یک بزرگراه جدید در تهران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

«طبق آمار، 59 درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است. مناطق 4 و 12 در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.»

خبرگزاری دانشجو

مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو درباره جزئیات بسته افتتاحی آتی شهرداری تهران در حوزه فنی و عمرانی گفت: در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار، دو پروژه عمرانی در بزرگراه آزادگان به بهره‌برداری خواهد رسید. وی افزود: نخستین پروژه شامل تحکیم بستر دوازده کیلومتر از بزرگراه آزادگان به روش احیای عمیق با سیمان طی یک سال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس راهور تهران درباره دو منطقه تهران که بیشترین آمار تصادفات در پایتخت را دارند، توضیحاتی ارائه داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، 59 درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است. همشهری در خبری نوشت: موسوی پور تاکید...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره جزییات ساخت یک بزرگراه جدید در تهران گفت: بسیاری از خودروهای سنگین و سبک برای این که از جنوب تهران به استان های شمالی بروند از شرق تهران طی مسیر می کنند و چون مسیری کمربندی ندارند، از بزرگراه بسیج استفاده می‌کنند که سبب ترافیک بسیار سنگین شده اند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موسوی پور تاکید کرد: مناطق 4 و 12 در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی صباغ گفت: توانستیم 137 پروژه را در یکصد و هفتمین پویش امید و افتخار به شهروندان شمیران هدیه دهیم و 66 پروژه توسعه محله‌ای را نیز در افتتاحیه پروژه‌های من شهردارم شهرداری تهران، قرار دهیم و سایر پروژه‌ها با غیر مستمر‌ها نیز در طول سال افتتاح شد. وی به اتمام پروژه‌هایی اشاره کرد که بالغ بر 10 سال بلاتکلیف رها شده بود که مجموعه چند منظوره ریحانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس پلیس راهور تهران درباره دو منطقه تهران که بیشترین آمار تصادفات در پایتخت را دارند، توضیحاتی ارائه داد.